میرمحمدی: سازمان برنامه و وزارت بهداشت باید به سراغ پزشکان برود

0
(0)



یکی از اعضای کمیته بهداشت و پزشکی پارلمان اسلامی ، در هشدار در مورد عزیمت پزشکان متخصص و پزشکان عمومی از سیستم دولتی به سیستم خصوصی ، گفت: اگر سازمان برنامه و بودجه و وزارت سلامتی برای این بستگان فراهم نشود، مردم مظلوم آسیب خواهند دید.

به گفته ایسنا ، جیلیل میرمومدی ، نماینده مردم تفت و میبود و عضو کمیسیون بهداشت و پزشکی شورای اسلامی ، در یادداشتی به روسای برنامه ریزی و بودجه ، سازمانهای اداری و کار گفت که این امر بوده است حدود 10 تا 12 سال ، بنابراین به عنوان تعدادی از معلمان تحت نام معلمان خرید خدمات به کار گرفته می شدند و ظرفیت کلاس خالی توسط این افراد عزیز پر می شد و امروزه از ظرفیت آنها در مناطق دورافتاده کشور در روستاها استفاده می شود.

وی افزود: این شوخی نیست که نیمی از حقوق 6 تا 7 میلیون تومانس تقریباً 3 ماه به این اقوام پرداخت نشده است و وضعیت اشتغال آنها نیز نامشخص است. در این زمینه انتظار داریم کمیسیون آموزش با جدیت بیشتری به موضوع رسیدگی کند و این نگرانی را برای این بستگان برطرف کند

این عضو شورای اسلامی همچنین اظهار داشت که “فواید وزارت بهداشت و پزشکی تقریباً یک سال و 7 ماه پرداخت نشده است” و گفت: من نمی دانم شریعت ما پس از آن که حقوق تعامل یک مستمری بگیر پس از آن دنبال می کنیم ، از چه شریعت پیروی می کنیم که آیا ما همیشه پرداخت نمی کنیم؟ همین سوال شامل وضعیت آموزش نیز می شود و باید به این افراد خطاب شود.

در یادداشت دیگری که به سازمان و سازمان بودجه و وزارت بهداشت خطاب شده است ، میرمووهمدی اظهار داشت: متخصصان و پزشکان عمومی که دفتر ندارند و با بخش خصوصی کار نمی کنند و یک دهم یا پانزدهم بخش خصوصی را شارژ می کنند نزدیک به یک سال یارانه دریافت نکرده اید. به خاطر خدا ، این پزشکان از سیستم دولت به سمت خصوصی منتقل می شوند. اگر به این عزیزان داده نشود، مردم مظلوم آسیب خواهند دید.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)