بازدید رئیس جمهور از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت آباد

0
(0)



رئیس جمهور در بازدید از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت آباد در جریان آخرین وضعیت این طرح و موانع و مشکلات پیش روی تکمیل آن قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، سید ابراهیم رئیسی ظهر امروز پنجشنبه در راستای سفرهای استانی خود و در اولین برنامه از سلسله بازدید از محلات تهران و پیگیری مشکلات مردم این مناطق با حضور در بیمارستان شهدای یافت آباد طرح توسعه این بیمارستان که در ساختمانی نوساز می باشد مورد بحث و بررسی قرار گرفت

عملیات اجرایی طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت آباد از سال 1392 در سه فاز با زیربنای 1146 متر با سرمایه گذاری خیرین آغاز شده است که فاز اول آن در ساختمانی 5 طبقه شامل آزمایشگاه، تصویربرداری، اورژانس، آنژیو، جراحی و مراقبت های ویژه می باشد. واحدی که در 10 سال گذشته تنها 40 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و به دلیل کمبود اعتبار روند ساخت آن متوقف شده است.

با توجه به نیاز اساسی و مطالبه جدی مردم مناطق 17 و 18 تهران برای توسعه فضای بهداشتی و درمانی، رئیس جمهور در بازدید از این طرح دستور تامین اعتبار لازم برای ساخت آن از محل این طرح را صادر کرد. در پایان دهه فجر فاز اول طرح توسعه بیمارستان شهدایی تکمیل و به مردم این منطقه تحویل داده شود.

رئیسی همچنین در بازدید از بیمارستان شهدای یافت آباد از تعدادی از بیماران بستری در بیمارستان عیادت کرد و از میزان رضایت آنها از خدمات درمانی و روند درمان آنها جویا شد.

رئیس جمهور همچنین از زحمات و تلاش های پرستاران و کادر درمانی این بیمارستان در ارائه خدمات به بیماران قدردانی کرد.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)