قدردانی سرلشکر سلامی از عملکرد سیداوسیما در خصوص عملیات وعده صادقانه

0
(0)

به گزارش ایسنا، متن پیام سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه به این شرح است:

«برادر محترم جناب آقای دکتر پیمان جبلی

رئیس افتخاری سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

سلام؛

عملیات وعده منصفانه نتیجه ملموس و باشکوه تحقق وعده الهی در «پیروزی حق بر باطل» و رویدادی عظیم برای ظهور و تثبیت اراده ملت ایران و «نیروهای مسلح کشور» است. در عرصه بین الملل و فروپاشی قدرت و بازدارندگی اهریمنی این تار و پود رژیم منحوس و وحشی صهیونیستی بود که دستاوردها و پیامدهای تاریخی و راهبردی آن مایه مباهات ایرانیان غیور و همچنین امت و حقوق و حقوق اسلامی است. آزادی خواهان در سراسر جهان

بی تردید نقش «رسانه ملی» در پوشش این اقدام حماسی و تبیین، تحلیل و بازگویی ابعاد و زوایای شگفت انگیز و معنادار آن در شبکه های مختلف رادیویی و تلویزیونی ملی و بین المللی به ویژه حمایت ملت ایران از حماسه آفرینی فرزندان رشید و شجاع در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سایر نیروهای مسلح و نیز واکنش ها و بازتاب های بین المللی قابل تحسین و قدردانی است.

بر خود وظیفه می دانم از زحمات علمی و هنری «رسانه ملی» به رهبری هوشمندانه این برادر عزیز در این صحنه باشکوه و قدرتمند تاریخی و همکاری و هم افزایی با «روابط عمومی» تقدیر و تشکر نمایم. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» در این شرایط بحرانی.

موفقیت روزافزون جنابعالی، معاونین، مدیران و اعضای محترم ستاد و مأموریت آشنای صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در سایه تولیت حضرت ولی عصر (عج) و پیروی از تدابیر، فرامین و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری. ولایت و رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) از خداوند متعال (ظله العالی)

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)