مصلح: هنوز کارمان تمام نشده است/تراکتور تیم بزرگی است بدون تعارف

0
(0)


ایسنا/اصفهان بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن به دلیل انگیزه بالایی که دارد برای رویارویی با نساجی ها مشکل پیدا کرد و گفت: هنوز کار ما در لیگ تمام نشده و بعد از بازی تراکتورسازی از نظر روحی برگشته ایم اما نساجی یکی از گزینه های سقوط در این مسابقات است. در یک موقعیت، آنها قطعا تمام تلاش خود را خواهند کرد.” آنها این کار را برای کسب امتیاز انجام می دهند.

شایان مصلح در آخرین تمرین ذوب آن قبل از دیدار با نساجی در جمع خبرنگاران گفت: شرایط تیم بسیار خوب است و بعد از باخت مقابل تراکتور در ضربات پنالتی با کمک کادر فنی خیلی سریع از نظر روحی برگشتیم. . کار ما در لیگ هنوز تمام نشده است، 6 بازی داریم و باید تا پایان فصل جایگاهی را که می خواهیم داشته باشیم که از ابتدای فصل این هدف ما بوده است.

وی افزود: تلاش می کنیم البته بازی سختی مقابل نساجی داریم با اینکه در ابتدای فصل شرایط خوبی داشتند و آسیایی بودند اما در این شرایط قطعاً خود را خواهند داد. بهتر است امتیاز بگیرند.

این بازیکن گاندوجا با اشاره به دیدار قبلی مقابل تراکتورسازی و خداحافظی جام حذفی گاندوجا در ضربات تیراندازی تصریح کرد: تعارف نداریم، تراکتورسازی تیم بزرگ و یکی از 4 تیم برتر کشور است و هواداران زیادی دارد. بنابراین در بازی قبلی که با تراکتورسازی داشتیم، این دیدار برای ما خوب بود و توانستیم از موقعیت ها به خوبی استفاده کنیم، 4 بر 1 پیروز شدیم. ما در بازی جام حذفی خوب بودیم و آنها می دانستند که مجبور نیستند مثل قبل بازی کنند، در این بازی فقط زیر توپ بازی کردند تا فرصت پیدا کنند و هدفشان یکی بود. در اجرای پنالتی ها نمی توان گفت برنده کیست. علاوه بر مهارت، جو ورزشگاه و خستگی بازیکنان نیز دخیل بود که به هر حال این اتفاق نیفتاد.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)