لورکوزن با DNA مادرید بازگشت / آلونسو باز نشده ترین مرد تاریخ فوتبال

0
(0)


عصر پنجشنبه ۲ بازی دور دوم لیگ اروپا و یک دیدار کنفرانس دور دوم لیگ اروپا برگزار شد و فینالیست های دو جام مشخص شدند.

به گزارش ایسنا، لورکوزن در بای آرنا میزبان رم بود و سردار آزمون در ترکیب اصلی تیمش قرار گرفت و موفق شد در دقایق پایانی نیمه اول و شروع نیمه دوم 2 پنالتی را برای ولوز مقابل تیم سابقش به ارمغان بیاورد. رژه هایی که هر دو گلزنی می کنند، بازی را در مجموع به تساوی می کشند و ژابی آلونسو در آستانه از دست دادن رکورد چشمگیر خود است.

اما خطای مانچینی و گل به خودی، لورکوزن را به بازی بازگرداند و در فاصله 30 ثانیه مانده به وقت تلف شده، استانیسیچ گل تساوی تیمش را به ثمر رساند تا رکورد شکست ناپذیری ژابی آلونسو حفظ شود.

نابغه اسپانیایی با شکست ناپذیری در آن مسابقه، رکورد طولانی ترین شکست ناپذیری یک تیم در تاریخ را به نام خود ثبت کرد. آنها 49 بازی بدون شکست را پشت سر گذاشتند و بنفیکا را پشت سر گذاشتند و در نهایت در بای آرنا تاریخ ساز شدند.

آتالانتا در برگامو با 3 گل مارسی را شکست داد و در مجموع 4-1 از سد نماینده فرانسه گذشت تا گاسپرینی آتالانتا را به اولین فینال اروپایی تاریخ خود رساند و در فینال رقیب لورکوزن شد. فینال در 2 ژوئن در دوبلین برگزار می شود.

اما در تنها دیداری که پس از بازی برگشت لیگ کنفرانس اروپا برگزار شد، المپیاکوس در خانه استون ویلا را با 2 گل شکست داد، بنابراین مندلیبار وارد هر دو بازی شد و امری را شکست داد و یونانی ها به فینال آتن راه یافتند.

فیورنتینا شب گذشته به فینال این رقابت ها راه یافت تا 2 تیم روز 9 ژوئن در یونان میزبان فینال این رقابت ها باشند.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)