پاسخگویی به 630 نفر در قالب دفتر ارتباطات سلامت عمومی در قم

0
(0)



دفتر روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که همزمان با سفر رئیس جمهور و وزیر بهداشت به قم برای پاسخگویی به مطالبات مردم آغاز به کار کرد، از روز چهارشنبه 29 اردیبهشت ماه، آغاز به کار کرد. وی در تالار شهدای بهورز معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم، امروز جمعه، 31 اردیبهشت و پس از سه روز خدمت و پاسخگویی به بیش از 630 نفر به کار خود پایان داد.

به گزارش ایسنا به نقل از وبدا، روابط عمومی وزارت بهداشت با حضور دکتر علیرضا رحیم نیا مدیرکل بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات، دکتر عباس شیراوگن معاون فرهنگی و دانشجویی و دکتر بنار، مدیرکل وزارت بهداشت، دکتر عین الهی نصب شد.

همچنین کارشناسان دفتر توسعه، آموزش و بازرسی، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات وزارت بهداشت و معاونان دانشگاه علوم پزشکی قم در این سه روز در روابط عمومی حضور یافتند.

رئیس جمهور و اعضای دولت در دومین سفر به استان قم در سال 1403 از دیروز پنجشنبه 30 اردیبهشت ماه به مدت دو روز به استان قم سفر کردند و علاوه بر افتتاح و بازدید از پروژه های عمرانی در بخش های مختلف، از نزدیک در جریان مشکلات قرار گرفتند. و مشکلات پیش آمده دکتر عین الهی همچنین در این سفر از محل احداث خوابگاه پسرانه و دانشکده پزشکی پردیس دکتر قاضی، مرکز جامع سرطان قم و همچنین بیمارستان خیرین سلامت، مرکز عملیات بحران، مرکز اورژانس و اورژانس بازدید کرد. نظارت بر مراقبت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کوم

همچنین در جلسه ای با حضور وزیر بهداشت، معاونان و مدیران ارشد وزارت بهداشت، مهم ترین فرصت ها و نیازهای بهداشتی استان قم مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در خصوص آنها تصمیم گیری شد.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)