مهمترین نکات طراحی سایت شرکتی

0
(0)

درصورتی که شما صاحب شرکت و یا کارخانه ای هستید، برای ارائه محصولات و معرفی خدمات خود نیاز به تبلیغات مناسب جهت جذب نمودن مشتری دارید. با توجه به اینکه امروزه بسیاری از افراد برای یافتن خدمات و کالاهای گوناگون در ابتدا از طریق جستجو در فضای اینترنت اقدام می نمایند، یک فرصت مناسبی برای شرکت ها فراهم شده است که با طراحی سایت شرکتی خود به بهترین شکل خدماتشان را معرفی کنند.

طراحی وب سایت شرکتی کمک خواهد کرد که شرکت شما یک نماینده فعال و تاثیر گذار جهت معرفی محصولات و خدماتتان در دنیای وب داشته باشید. وبموند با فعالیت در زمینه طراحی و سئو سایت شرکتی ، این فرصت را برای شرکت هایی با فعالیت های گوناگون فراهم آورده که بتوانند با استفاده از خدمات نمونه طراحی سایت شرکتی ، مشتریان بیشتری را جذب کرده و به درآمد بیشتر دست پیدا کنند.

راز داشتن یک سایت شرکتی موفق چیست ؟

می‌توان گفت یکی از اهداف مشترک برای طراحی سایت شرکتی معرفی خدمات و محصولات می‌باشد. زیرا با استفاده از طراحی سایت زمینه‌ی تعامل بیشتر کاربران و مشتریان را افزایش خواهید داد. زیرا از این طریق می‌توانید خدمات بیشتر و سریع‌تری را به کاربران خود برسانید. یکی از دیدگاه‌های اشتباهی که برخی از مدیران و صاحبان کسب و کارها دارند این است که، تنها داشتن یک سایت شرکتی موجب افزایش فروش و موفقیت خواهد شد. در صورتی که علاوه بر داشتن یک سایت شرکتی مناسب باید از مشاوران کسب و کار، متخصصین سئو و تولید محتوا و تبلیغات کمک بگیرید.

بازاریابی دیجیتال با وبسایت شرکتی

شما باید بتوانید یک بازاریابی موفق داشته باشید و این بازاریابی در حوزه‌های مختلفی صورت بگیرد. از ویژگی های یک سایت شرکتی موفق می‌توان به داشتن گرافیک زیبا و اصولی و رسمی، داشتن بخش وبلاگ، ریسپانیسیو و یا واکنشگرا بودن، رعایت اصول کلی سئو و تولید محتوای مرتب و اختصاصی به صورت روزانه و یا در بازه‌های زمانی مشخص، استفاده از تصاویر با کیفیت و بهینه شده برای محصولات اشاره نمود. این موارد ویژگی‌های کلی یک سایت شرکتی است ولی برای موفقیت در کسب و کار شرکتی موفق، باید استراتژی های مختلفی برای مدیریت سایت در نظر گرفته شود.

مهمترین نکات طراحی سایت شرکتی

بعد از راه اندازی سایت شرکتی چه کار کنیم ؟

پس از راه اندازی سایت شرکتی و کار بر روی محتوا و سئوی سایت باید وارد مبحث تبلیغات شوید. تبلیغات می‌تواند به صورت فیزیکی و مجازی صورت گیرد. شما باید با استفاده از تبلیغات افراد و مشتریانی را به سمت سایت خود هدایت نمایید که به دنبال خرید محصولاتی مشابه محصولات شما هستند و مورد دیگری که وجود دارد این است که بتوانید پیشنهادات خاصی را در سایت خود قرار دهید تا مشتری را به خرید ترغیب نمایید. در این صورت شما فروش اینترنتی خود را افزایش داده و یک سایت موفقی خواهید داشت.

امکانات مورد نیاز طراحی سایت شرکتی

یک سایت خوب، حاصل چینش مجموعه ای از امکانات زیرساختی و بصری در کنار یکدیگر است. این امکانات باید به شکلی هماهنگ و مناسب با نیازهای یک سایت شرکتی تعبیه شود. زیرساخت مناسب یک سایت منجربه سرعت بارگذاری بالا، قابلیت توسعه، نمایش صحیح سایت در انواع دستگاه های متصل به اینترنت و… میشود.

نکات مهم در طراحی سایت شرکتی

رعایت استانداردها در طراحی و برنامه نویسی وبسایت شرکتی، موجب فراهم شدن یک تجربه کاربری یا UX ایده آل میشود.ما فضای رقابتی دنیای مجازی را میشناسیم، لذا وبسایتی منطبق بر اصول و تکنولوژی های روز طراحی میکند تا شما را از رقبایتان متمایز سازد. مهمترین نکاتی که برای طراحی سایت شرکتی باید به آنها توجه کنید :

طراحی واکنشگرا (ریسپانسیو)
روش مدیریت سایت
زیبایی ظاهری
طراحی UI / UX مناسب
رعایت نکات فنی و استانداردهای کدنویسی
قابلیت ارتقا و توسعه سایت
رعایت اصول سئو
رعایت اصول سئو در طراحی سایت
یکی از مهم ترین اصول در طرحی سایت شرکتی رعایت قوانین سئو می باشد. سئوی حرفه ای سایت منجر به کسب جایگاهی مناسب در موتورهای جستجو میشود. به این صورت که سایت شرکت شما در رتبه ای بالاتر نسبت به رقبایتان به کاربران نمایش داده میشود.

چرا شرکت‌ها به سایت نیاز دارند ؟

با رشد روز افزون در دنیای آنلاین کسب و کارهای گوناگون علاوه براینکه در فضای فیزیکی فعالیت خود را انجام می‌دهند دردنیای آنلاین هم فعالیت کاری خود را ادامه می‌دهند. از این طریق به رشد و توسعه کسب و کارشان کمک شایانی خواهند کرد. طراحی سایت برای هر کسب و کاری به عنوان یک نمای از آن کسب و کار در فضای وب است. بدین صورت هرکسب و کاری می تواند بصورت عالی خود را معرفی کنند.

ایجاد تصویر ذهنی مثبت در ذهن مخاطب

وبموند با ارائه خدمات طراحی سایت شرکتی تصمیم دارد تا یک تصویر عالی را در ذهن مخاطبان هر کسب و کار ثبت کند تا از این طریق بتواند افرادی که هیچ گونه آشنایی قبلی با شرکت موردنظرشان در فضای فیزیکی ندارند یک تصویرعالی از نحوه کار آنها ایجاد کنند.

دسترسی به مخاطبین و مشتریان بیشتر

هر روز به تعداد افراد در دنیای مجازی اضافه می‌گردد. افراد قبل از آنکه به سراغ یک شرکتی در فضای فیزیکی بروند ابتدا در موتورهای جستجو آن را جستجو می‌کنند. چندین پیشنهاد از طرف موتورهای جستجو مواجه می‌شوند و اگر افراد برای اولین بار با برند شما آشنا می‌شوند یک تصویر ایده آل از کسب و کارتان نبیند مطمئنا جذب کارتان نخواهند شد و اینچنین بیشتر مشتریان خود در فضای وب از دست خواهید داد. از این رو باید برای جذب مخاطبان بیشتر در فضای آنلاین طراحی سایت شرکتی خود را جذاب و کاربرپسند انجام دهید. ساخت سایت شرکتی شما نمایانگر این خواهد بود که کسب و کار شما درسطح حرفه ای قرار گرفته است یا نه؟

ویژگی های طراحی سایت شرکتی

چطور با طراحی سایت شرکتی حرفه ای دیده شوید؟

مطمئنا شما هم در شبکه‌های اجتماعی فعالیت خود را انجام‌ می‌دهید. اما برای معرفی کردن برندتان نباید تمام وقت و هزینه خود را در شبکه های اجتماعی بگذارید چنین کاری اصلا حرفه‌ای نخواهد بود و در بین مخاطبان و همچنین رقبایتان یک کسب و کار آماتور و غیر حرفه ای شناخته خواهید شد. هر کسب و کار شرکتی با توجه به امکانات و نیازهای که دارد باید طراحی سایت خود را انجام دهد اما باید کاملا جذاب و حرفه‌ی صورت بگیرد.

ویژگی های طراحی سایت شرکتی

یک سایت عالی باید یک ساختار استاندارد داشته باشد علاوه براین باید دارای یک زیر ساخت و جذابیت عالی باشد. تمام این موارد باید به گونه ای متناسب با نیازهای یک شرکت پیاده سازی شود. یک سایت برای تمام حوزه‌ها یکسری ویژگی‌ها مشترک مثل‌ سرعت بارگذاری بالا، قابلیت توسعه، ریسپانسیو و… را شامل می‌گردد.

و اما یکسری ویژگی ها مخصوص طراحی سایت شرکتی می‌گردد:

۱.طراحی صفحات اختصاصی

برای معرفی محصولات یا خدمات هر شرکت باید صفحاتی متناسب با همان خدمت یا محصول پیاده سازی گردد. از این طریق می توانید مخاطبان بسیار جذب کنیم و این یعنی یک قدم به هدفتان نزدیکتر خواهید شد.

۲. طراحی صفحات تماس با ما

در طراحی سایت مهم ترین بخش برای ارتباط برقرار کردن با مخاطبان همین صفحه تماس با ما است. اما در طراحی صفحات تماس با ما باید یکسری ظرافت ها را به خرج دهید تا درصد بالای از مخاطبان با شما ارتباط برقرار کنند. نوع چیدمان در صفحات تماس با ما در سایت های شرکتی بسیار با اهمیت است. چنین کاری نیاز به مهارت و تجربه دارد.

۳. شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی یکی از راه‌های جذب مخاطب برای وب سایت‌ها است اما این فعالیت‌ها باید براساس یکسری اصول پیاده سازی شوند. بدین طریق که سیتم‌های اشتراک گذاری شبکه‌های اجتماعی در سایت‌ها به خوبی ایجاد گردد تا مطالب و پست‌های جذاب در اختیار مخاطبان قرار گیرد.

۴. روانشناسی رنگ‌ها و جذابیت‌های بصری

برای استفاده از رنگ‌ها در دنیای آنلاین نیازمند دانش روانشناسی رنگ‌ها به گونه ای که هررنگی که برای هر المان استفاده می شود باید مطابق با نیاز مخاطبان باشد. تمام این روش‌ها که پیاده سازی می‌شود برای جذب مخاطبان هست، تا بتوانیم یک برند عالی در ذهنشان ثبت کنیم.

۵.اشتراک گذاری ویدئو

قابلیت ایجاد ویدئو به منظور معرفی محصول یا خدمتتان خواهد بود. چنین امکانی را می‌توان در سایت های شرکتی قرار دهیم تا براحتی برندمان را به بازدیدکنندگان نشان دهیم.

۶. ساخت فرم‌های اختصاصی

امکان ساخت فرم‌های اختصاصی برحسب نیاز مشتریان باید پیاده سازی و اجرا شوند. این فرم‌‌ها شامل فرم استخدام، پذیرش نمایندگی،.. می‌شوند

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)