محرومیت دوباره لیورپول، تنش در اردوی آنفیلد

0
(0)


لیورپول در تساوی مقابل وستهام دو امتیاز حساس دیگر را از دست داد.

به گزارش ایسنا، لیورپول در دیدارهای افتتاحیه هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس در خانه وستهام به میدان رفت و این دیدار با تساوی 2 بر 2 دو تیم به پایان رسید. شاگردان یورگن کلوپ که با شکست مقابل اورتون از چمپیونشیپ کنار رفتند، به دنبال گلزنی مقابل چکش ها بودند اما لوئیس دیاز و داروین نونس موقعیت های خوبی را از دست دادند.

جارود بوون در نیمه اول با پاس محمد کدوس دروازه لیورپول را باز کرد و نیمه اول با برتری وستهم به پایان رسید. در اوایل نیمه دوم، لیورپول خیلی زود توسط اندرو رابرتسون به تساوی رسید.

لیورپول در دقیقه 65 گل دوم را به ثمر رساند. ضربه کاکپو به چند بازیکن وستهام برخورد کرد و وارد دروازه این تیم شد و در نهایت این گل به توماس آرئولا ثبت شد. با این حال، این پایان کار نبود زیرا میکائیل آنتونیو وستهم را به تساوی رساند تا امتیازات را تقسیم کند.

محرومیت دوباره لیورپول، تنش در اردوی آنفیلد

از نکات این دیدار اختلاف لفظی محمد صلاح و یورگن کلوپ در نیمه دوم بازی و قبل از ورود مهاجم مصری به زمین بود که از دید فیلمبرداران غافل نشد.

در ادامه بازی های این هفته، چند بازی امروز و امشب برگزار می شود که استون ویلا در بازی بسیار مهم در ویلا پارک میزبان چلسی است.

در جدول رده بندی موقت، لیورپول با 75 امتیاز در رده سوم قرار دارد.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)