هاشمی نسب: با جام یا بدون جام قهرمانیم!/ حتی اگر هزار میلیارد جریمه شوم از حرف زدن ابایی ندارم

0
(0)


مربی تیم فوتبال استقلال گفت: حتی اگر سوم یا چهارم شویم این تیم برای ما قهرمان است.

به گزارش ایسنا، مهدی هاشمی نسب پس از دیدار با ذوب آهن در هفته بیست و ششم لیگ برتر که با نتیجه 2 بر یک به سود استقلال به پایان رسید، گفت: از هواداران تیممان بابت نحوه بازی در نیمه اول عذرخواهی می کنم. . ما شرمنده آنها هستیم. در مورد نیمه اول حرفی برای گفتن نیست و ما تنها نبودیم.

وی گفت: اما در نیمه دوم با صحبتی که بین دو نیمه انجام دادیم بازیکنان ما به خود آمدند و فهمیدند کجا هستند. قبل از بازی اتفاقی افتاد و یکی از هواداران صحبت کرد و فکر می کنم بازیکنان ما خیلی سریع آن را فراموش کردند، اما در نیمه دوم موفق شدیم به بازی برگردیم. زمانی گل زدیم که فکر می‌کنم برخی چیزها بخشی از خصوصیات افراد است که من دوست ندارم در مورد آنها صحبت کنم، اما اتفاقاتی می‌افتد که شما دوست دارید در مورد آنها صحبت کنید. بازیکنی که پس از گلزنی در نیم فصل هواداران ما را به وجد می آورد و در مقابل هواداران ما شادی می کند، در مقابل هواداران ما از آزادی برخوردار است و ما دریغ نمی کنیم زیرا به قدرت بازیکنان خود ایمان داریم و مطمئن هستیم که به بازی برمی گردیم

وی ادامه داد: قبلا هم گفته بودم که این تیم چه با جام چه بدون جام برای ما قهرمان لیگ است. کسانی که خط استادانشان را دنبال می کنند باید بدانند که ما به دنبال شکست بازیکن حریف نیستیم چون قبلاً استقلالی بوده است، بلکه از او حداقل انتظار داریم که با صداقت و با خطوط و بازی هایی که ما فوتبالیست ها می شناسیم، بیست بازی کند. دقیقه زمان بازی وقت را تلف نکن

هاشمی نسب گفت: آقایان ما هم این بازی ها و بازی هایی را که مخفیانه به بازیکنان خود منتقل می کنید، می شناسیم. خوشبختانه بردیم. ما به موقع صحبت می کنیم و هیچ تردیدی ندارم. بدون اینکه چیزی بگویند ما را محروم می کنند و 50 میلیون تومان جریمه می کنند. البته اگر هزار میلیارد دیگر هم جریمه کنند، هیچ نگرانی ندارم.

گفت: نه پنجاه میلیون و نه هزار میلیارد، بلکه تا این مقدار، یعنی اگر خدا بخواهد یک برگ از درخت نمی افتد. اینها در فضای شخصی من است. حتی اگر سوم یا چهارم شویم، این تیم برای ما قهرمان است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که نگران احضار شدن به کمیته انضباطی برای اظهاراتتان نیستید، گفت: من چه گفتم و تهمت زدم؟

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)