بسیاری از مشکلات روحی و روانی و رفتاری با «دعا» حل می شود.

0
(0)



معاون بهداشتی، اصلاحی و تربیتی سازمان زندان ها ترویج نماز در بین زندانیان و کانون های اصلاح و تربیت را اولویت جدی برنامه های فرهنگی دانست و گفت: معتقدم بسیاری از مشکلات روحی، روانی و رفتاری را می توان با نماز حل کرد. و بر همین اساس همواره نماز و مفاهیم آن را در زندان ها ترویج می کنیم. فعال خواهیم بود.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور، اجلاس ستاد اقامه نماز سازمان زندان ها امروز 17 اردیبهشت ماه با حضور معاونین و معاونان و معاونین زندان ها برگزار شد. گروهی از روسای کارکنان

در این نشست ابراهیمی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان با بیان اینکه امروز شاهد اقدامات مثبتی در زمینه ترویج نماز در زندان های کشور هستیم، گفت: هر اقدامی در حوزه نماز باید به پایان برسد. دگرگونی درونی انسان تا شاهد افزایش اعمال نیک و نیکوکاری باشیم. بنابراین کار در این حوزه را باید خارج از دستورالعمل دید و با تعهد به سمت اجرای آن رفت.

وی تاکید کرد: در حوزه زندان ها اجرای برنامه های فرهنگی باید جزء دعای اصلاح، تربیت و اجتماعی شدن زندانی باشد. اقدامات برای ترویج نماز در زندان ها قابل تقدیر است و باید همچنان تقویت شود.

در ادامه ضیایی فرد معاون بهداشت، اصلاح و تربیت سازمان زندان ها نیز ترویج نماز در بین زندانیان و کانون های اصلاح و تربیت را از اولویت های جدی برنامه های فرهنگی دانست و افزود: معتقدم بسیاری از مشکلات روحی، روانی و رفتاری وجود دارد. می توان با دعا حل کرد، بر همین اساس در ترویج نماز و مفاهیم آن همواره در زندان ها فعال خواهیم بود.

در این جلسه موضوعات و مصوبات برنامه های فرهنگی با محوریت نماز جهت اجرا در سطح خدمات و زندان در سراسر کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تبادل نظر شد.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)