شکوری: تیم ملی در اوج بلوغ است/امیدوارم جادوی قهرمانی از بین برود

0
(0)


ایسنا/اصفهان پیشکسوت و معاون سابق باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: تیم ملی فوتبال ما تیمی نیست که دستش بسته باشد. ما لژیونرهای خوب و بازیکنان بومی زیادی داریم که در اوج بلوغ هستند و مطمئناً تجربه آنها به کار خواهد آمد.

ابراهیم شکوری در حاشیه اجلاس خیریه نجوا برای آزادی ورزشکار بازداشت شده در اصفهان در جمع خبرنگاران با اشاره به در پیش بودن رقابت های جام ملت های آسیا گفت: پیش بینی ها کار سختی است اما همه امیدواریم که تیم ملی کشورمان بتواند به موفقیت برسد. نتایج.” او نیاز به برد دارد تا طلسم قهرمان نشدن در جام ملت های آسیا را بشکند و میلیون ها هوادار ایرانی را خوشحال کند.

وی افزود: واقعیت این است که باید در نظر داشته باشیم که رقبای بسیار سرسختی مانند ژاپن، قطر، عربستان و کره داریم. آماده سازی، اما بازی های سخت زیادی در پیش داریم و امیدوارم بازی خوبی ارائه کنیم. امیدوارم نتایج خوبی بگیریم چون هیچ پدیده ای مثل فوتبال نمی تواند 80 میلیون نفر را در کنار هم خوشحال کند.

این پیشکسوت فوتبال پرسپولیس در خصوص احتمال دیدار مجدد ایران و کره جنوبی پس از صعود و نتایج تیم ملی مقابل این تیم گفت: کره با بازیکنان بین المللی بسیار خوبش می تواند مدعی اصلی قهرمانی امسال باشد. البته ما تیم بسته ای هم نیستیم. ما لژیونرهای خوب و بازیکنان بومی زیادی داریم که در اوج بلوغ هستند و مطمئناً تجربه آنها به کار خواهد آمد.

شکوری درباره استعفای خود در باشگاه پیکان از سمت قائم مقامی نیز توضیح داد: این مشکلات در هر دوره مدیریتی طبیعی است. همه ما انسان هستیم و گاهی به دلیل طرز تفکر متفاوت نمی توانیم با هم کار کنیم. موضوع خاصی نبود و با توجه به تغییرات مدیریتی باشگاه استعفای خود را به مدیریت گروه اعلام کردم که الحمدلله با آن موافقت کردند. برای باشگاه پیکان خوب در آینده آرزوی موفقیت دارم. تلاش کردم و احساس کردم دیگر نمی توانم کمکی کنم.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)