قدردانی رئیس جمهور از مردم

0
(0)

به گزارش ایسنا، سید ابراهیم رئیسی در پیامی به منظور قدردانی از مردم بیدار و قدرشناس ایران، حضور حماسی امروز آنان در راهپیمایی روز جهانی قدس را پیامی روشن نسبت به استکبار جهانی دانست که ظلم و غصب، تجاوز و کشتار را در پی دارد. همیشه محکوم به شکست است و یقیناً همینطور است، نهضت جهانی و اجتماعی پایان خواهد یافت و جهان شاهد تحقق وعده صادق الهی و نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است؛

به نام خدا

ملت آگاه و قدرشناس ایران، حماسه حضور باشکوه، الهام بخش و سربلند شما ملت آگاه و دوراندیش ایران اسلامی، در روز جهانی قدس امسال صحنه های ماندگار وحدت و همبستگی ملی در حمایت و همدلی ملت مظلوم و توانمند فلسطین و غزه در این لحظه حساس در معرض دید جهانیان است.

امروز به برکت غیرت و شجاعت فلسطینیان بر همگان روشن شده است که کاخ دروغین صهیونیسم از خانه عنکبوت ضعیفتر است. این حضور حماسی در خور قدردانی و تحسین، پیامی است بر استکبار جهانی که ظلم و غصب و تجاوز و کشتار همواره محکوم به شکست است و یقیناً این حرکت جهانی و همگانی به پایان خواهد رسید و جهانیان. شاهد تحقق وعده صادق الهی و نابودی رژیم صهیونیستی خواهیم بود.

اینجانب در برابر حضور آگاهانه ملت بزرگ ایران و همه ملتهای آزاده جهان، در آستان خداوند و در میان آحاد ملت ایران، گروهها و تشکلهای مختلف سیاسی، فرهنگی و مذهبی که گوش فرا می دهند، ایستاده ام. پیام تاریخی و ابتکار راهبردی امام راحل عظیم الشان و دعوت از رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) و بر اساس وظیفه انسانی و دینی ایشان با حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس امسال دین خود را به مظلومین فلسطین و کودکان بی گناه این کره خاکی بخشید و انزجار خود را از رژیم صهیونیستی و حامیان آن اعلام کرد، آمریکا در رأس آنها نشان داده است، صمیمانه سپاسگزارم و از خداوند متعال می خواهم این روزهای پایانی ماه مبارک رمضان برای اقتدار روزافزون، عزت و بالندگی جبهه مقاومت و نابودی اشغالگران قدس.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهور جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)