امروز غزه خود به رسانه تبدیل شده است

0
(0)

به گزارش ایسنا، باشگاه توسعه مدیریت و سواد رسانه ای یونسکو-ایران ضمن گرامیداشت روز قدس به عنوان یک لحظه مهم در دنیای امروز برای پاسداری از مظلوم و تشخیص حق از باطل، اعلام کرد: قدس دیگر تنها مشکل امت اسلامی نیست. با تمرکز بر جنایات غزه به یک موضوع جهانی تبدیل شده است. این مرحله به این معنی است که ما به طور جدی به شکل گیری تمدن جدید نزدیک می شویم. تمدنی فارغ از رنگ و مذهب و جغرافیا که همه آزادگان و آزادی خواهان جهان را حول محور مقابله با ظلم و ظالم و دفاع از مظلوم گرد آورده است.
مهم این است که این درخت بزرگ آغشته به خون هزاران شهید است و بدون شک هیچ ثمری جز پیروزی مظلومان و سقوط ننگین ظالمان نخواهد داشت. یقین داریم که وعده خداوند مبنی بر انتقام از ستمگران و کمک به مظلومان محقق خواهد شد و انشاءالله مکان مقدس از محاصره خونخوارترین مردم آزاد خواهد شد.
اما امروزه رسانه در حساس ترین و مهم ترین نقطه تاریخی خود قرار دارد. امروز روز سنجش ادعای آزادی بیان و جریان آزاد اطلاعات است. امروز «حفظ اخبار» بیش از سانسور و دیکتاتوری تریبونی است که شاهد آن هستیم. رسانه های ضد مقاومت امروز در زمینه آگاهی جهانی از بزرگترین جنایت بشری غزه رسوا هستند، کسانی که با شعارهای توخالی خود گوش جهانیان را می بندند و در واقع نماد آشکار دیکتاتوری رسانه ای هستند.
البته جنایت و کشتار هزاران زن و کودک بی گناه و بی پناه چنان تصوری ایجاد کرد که همه رسانه ها را به خود جذب کرد و امروز خود «حادثه» تبدیل به «رسانه» شده است.
این زمان قطعا محدود به یک روز نیست و نابودی رژیم جعلی اسرائیل یک خواسته جهانی است. به امید پایان این ظلم و پیروزی فلسطین و آزادی بیت المقدس»

انتهای پیام



منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)