نتیجه قابل پیش بینی نیست/ امیدوارم بهتر از پارسال باشیم

0
(0)


ایسنا/اصفهان بازیکن تیم بسکتبال ذوب آهن گفت: با تیمی شدن بازیکنان واقعا نمی توان بازی ها را پیش بینی کرد. امیدوارم با تلاش هایی که انجام داده ایم نتیجه بهتری نسبت به سال های گذشته بگیریم.

مسعود سلیمانی یکی از سبزپوشان اصفهانی پیش از دومین دیدار با کاله در مرحله پلی آف در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، گفت: شرایط و سطح لیگ امسال بسیار بالا بود. از روز اولی که تیم ها شروع کردند و با تقسیم بازیکنان به تیم ها، بازی ها واقعا قابل پیش بینی نبود، بنابراین نه تنها تیم ما، بلکه همه تیم ها بازی های پیچیده ای داشتند.

وی با ابراز امیدواری از اینکه با تلاشی که انجام داده ایم نتیجه بهتری نسبت به سال های گذشته بگیریم، درباره داوری در این فصل گفت: داوران نیز مانند بازیکنان و مربیان می توانند اشتباه کنند. این اشتباهات عمدی نیست و درست یا غلط با سوت داور واکنش نشان می دهیم اما بهترین داوران آسیا را داریم و امیدوارم در لیگ موفق تر باشند.

بسکتبالیست ذوب آچان درباره حریف خود در مرحله یک چهارم نهایی توضیح داد: تیم کاله بسیار جوان، خوب و چند ملی پوش است. امیدوارم با تلاش و تجربه بیشتر این مراحل را پشت سر بگذاریم.

سلیمانی ادامه داد: در اولین بازی مقابل کاله بازی کردیم. در کوارتر اول و دوم 15 امتیاز عقب بودیم، اما در نیمه دوم با صحبت هایی که در رختکن انجام شد، توانستیم تیم را جمع کنیم و در کوارتر سوم بازی را برگردانیم و با بستن دروازه فاصله در کوارتر چهارم، بازی را به برد تبدیل کردیم.

وی با بیان اینکه باید مسابقات را یک قدم به جلو ببریم، افزود: امیدوارم بتوانیم این مراحل را به سلامت پشت سر بگذاریم و برای بازی مهم امروز تمرکز کنیم.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)