«زخم کاری ۳»، «پدرخوانده ۳» و «جوکر ۲» مجوز انتشار گرفتند

0
(0)

به گزارش ایسنا، سریال ها و برنامه های «کنسرتینو»، «فصل دوم هفتم»، «بازنده»، «ساعت صفر»، «پدرخوانده 3»، «در انتهای شب»، «جورم کری 3»، «The مادرخوانده، «گرابت»، «جیغ»، «جوکر 2»، «عزازیل»، «علیجناب» و «25 میلی متر» که مجوز اولیه خود را از ساترا دریافت کرده اند نیز به زودی پس از دریافت مجوز برای اکران در دسترس مصرف کنندگان قرار خواهند گرفت. سبد محتوای شبکه نمایش خانگی .

روابط عمومی سازمان جهانی تنظیم مقررات رسانه های صوتی و تصویری در فضای مجازی اعلام کرد: ساترا تلاش کرده است تا مجموعه ای متنوع از محصولات سالم و مناسب نوروز 1403 ایجاد کند.

ساترا با در نظر گرفتن تقارن نوروز و ماه مبارک رمضان امسال در راستای ارتقای کمی و کیفی محصولات شبکه تلویزیونی خانگی و دسترسی مصرف کنندگان به محتوای جذاب، سالم و مفید سعی در برگزاری فوق العاده ای داشته است. جلسات هیئت صدور مجوز، به صدور مجوز برای انتشار. به سریال ها و برنامه های مربوطه برای خانواده های ایرانی توجه ویژه داشته باشید.

بر اساس این گزارش، سریال «اکازیون» به کارگردانی مسعود اطیابی و نویسندگی حمزه صالحی، «آمرلی» به کارگردانی احمد ابراهیم احمد و تهیه کنندگی امیرمهدی پوروزیری، «جنگل آسفالت» به کارگردانی پیمان تیمورتاش و نویسندگی پیمان تیمورتاش و مهدی اسدزاده، «آفای» «تهران» به کارگردانی سامان مقدم و نویسندگی مشترک پیمان معادی و پویا مهدوی زاده، «آقای. خنده» به نویسندگی آرمان صبوری و کارگردانی امیرعباس لطیفی و «شهر هرت» به کارگردانی محمدرضا ممتاز و تهیه کنندگی داریوش بابائیان آثاری هستند که در فروردین 1403 از شبکه نمایش خانه پخش شدند.

همچنین فصل دوم برنامه های «ساداتو» به تهیه کنندگی و کارگردانی حامد جوادزاده و اجرای محسن کیایی و «همزاد من» به نویسندگی و کارگردانی مسعود حقی، تهیه کنندگی محسن اسداللهی و اجرای یوسف تیموری، برنامه «عیدید» تولید شد. به کارگردانی امین کرابی به کارگردانی امین کفاش زاده و اجرای امیرحسین قلازی و قلب به تهیه کنندگی، کارگردانی و اجرای بشیر حسینی نیز از جمله آثاری است که در نوروز امسال پخش شد.

انتهای پیام



منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)