سرمایه گذاری در تولید داروهای باروری در کشور

0
(0)



رئیس سازمان غذا و دارو از سرمایه گذاری برای تولید داروهای باروری در کشور و ایجاد و تقویت زیرساخت های درمانی لازم در سال جدید خبر داد.

به گزارش ایسنا، دکتر سید حیدر محمدی با اشاره به شعار سال، برنامه های سازمان غذا و دارو در سال جدید را بر اساس این شعار اعلام کرد و گفت: در چند سال گذشته شعار سال بوده است. تمرکز بر تولید است که امسال مقام معظم رهبری با حضور مردم ابلاغی کردند و ما با محوریت رونق و رشد تولید به این دستورات توجه خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: تولید بسیاری از مواد اولیه پزشکی را از سال 1403 برنامه ریزی و جهت دهی کرده ایم تا بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری انجام شود و با ایجاد و تقویت بخشی از نیازهای پزشکی ما نیز در کشور تولید شود. زیرساخت های لازم تا سال 1403 شد.

رئیس سازمان غذا و دارو با اشاره به سرمایه گذاری خودکفایی در تولید داروهای ناباروری به عنوان یکی از اهداف تعیین شده در سال 1403 گفت: سازمان غذا و دارو موضوع سرمایه گذاری و حمایت از عرضه دارو را با هم پیگیری می کند. با ضوابط و مقررات عرضه دارو، بنابراین با همکاری وزارت حراست خطوط تولید احیا می شود و شاهد افزایش بهره وری در این زمینه و سوددهی بیشتر برای شرکت های سازنده خواهیم بود.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)