بازرسی از بیمارستان امام خمینی فیروزکو توسط وزیر بهداشت

0
(0)



وزیر بهداشت در ادامه سفر رئیس جمهور به شرق استان تهران از بخش های مختلف بیمارستان امام خمینی (ره) فیروزکوه بازدید و روند ارائه خدمات در این مرکز درمانی را بررسی کرد.

به گزارش ایسنا، بهرام عین اللهی در حاشیه بازدید از این مرکز درمانی با اشاره به افتتاح این بیمارستان در سال 85، اظهار کرد: در طبقه بندی مراکز درمانی، تعدادی از مراکز خدمات اولیه و تسطیح خدمات درمانی را ارائه می کنند. و توزیع امکانات بر اساس آن بر اساس شاخص هایی مانند جمعیت است.

وی افزود: بیمارستان فیروزکوه در درمان اولیه مجروحان فعالتر است و امکانات و تجهیزات مناسبی برای درمان دارد، مانند توموگرافی کامپیوتری که در شرایط عادی به چنین بیمارستانی داده نشد، اما در زمان اپیدمی کرونا، رئیس دانشگاه علوم پزشکی، توموگرافی کامپیوتری در این مرکز نصب شده و نواقص آن نیز رفع شده است.

وی با اشاره به قرار گرفتن فیروزکوه در محور مواصلاتی پرتردد به ویژه در ایام تعطیل، گفت: باید تمهیدات لازم برای رسیدگی اولیه به مصدومان حوادث و سوانح اندیشیده شود و با همکاری سازمان انتقال خون پایگاه انتقال خون ایجاد شود. در فیروزکوه نیاز خون مصدومان تصادفات جاده ای باید تامین شود.

عین اللهی افزود: انتقال بیماران بدحال به مراکز درمانی تخصصی و مجهز شهر تهران با روش جدیدی که توسط رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی معرفی شده انجام می شود. همچنین تاکید ما این است که اقدامات سرپایی بیماران در کلینیک های تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان انجام شود.

وزیر بهداشت از اورژانس، توموگرافی کامپیوتری، رادیولوژی، آزمایشگاه، دیالیز، AG، بستری و کلینیک های تخصصی و فوق تخصصی ویژه بیمارستان بازدید کرد.

بیمارستان امام خمینی فیروزکو دارای 34 تخت بستری، 9 پزشک عمومی و 25 پزشک متخصص در 13 حوزه تخصصی است.

به گزارش وبدا، در این بازدید رحیمی معاون مدیریت و توسعه منابع رئیس جمهور، پاک اعیان معاون رسانه ای وزیر، سخنگو و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی، دکتر اسماعیلی مدیرکل وزارتخانه حضور داشتند. بهداشت، تالارها، رئیس و معاونان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی نیز حضور داشتند.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)