اختصاص 1000 میلیارد تومان برای تصادفات جاده ای در بین دانشگاه های علوم پزشکی به زودی

0
(0)



معاون درمان وزارت بهداشت با بیان اینکه ویترین بیمارستان اورژانس است و با تاکید بر ارائه خدمات با کیفیت در این بخش، از توزیع هزار میلیارد تومان برای حوادث رانندگی در روزهای آینده بین دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی خبر داد. علوم

به گزارش ایسنادکتر سعید کریمی در گردهمایی روسا و مدیران بیمارستان های دانشگاه های دولتی کشور که در تالار امام جواد(ع) وزارت بهداشت برگزار شد، اظهار داشت: وزارت بهداشت همواره خود را موظف به حمایت از مراکز درمانی می داند; بنابراین تعامل دو سویه وزارت بهداشت با روسای بیمارستان های کشور باید مستمر باشد.

وی حوزه بهداشت و درمان را یکی از پرافتخارترین عرصه های کشور دانست و گفت: حضور اساتید بنام و مجرب، ارائه خدمات با کیفیت و وجود کادر متعهد و متعهد این حوزه را در کشور برجسته کرد.

معاون وزیر بهداشت در خصوص وجوه ناشی از حوادث رانندگی گفت: حدود یک هزار میلیارد تومان در روزهای آینده بین دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی سراسر کشور توزیع می شود و مطالبات دانشگاه ها از پایان سال به طور کامل تسویه می شود.

کریمی با بیان اینکه تلاش وزارت بهداشت تامین تجهیزات مدرن، جدید و مدرن برای مراکز درمانی است، اظهار داشت: امیدواریم با اقداماتی که در پیش است، کمبود و نیاز بیمارستان ها به تجهیزات پزشکی برطرف شود. دستور جلسه. ماموریت معاونت درمان حمایت حداکثری و کامل از مراکز درمانی است. زیرا این مراکز در تمام ایام سال و بحران به صورت بی وقفه و شبانه روزی خدمات درمانی ارائه می کنند.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت، وی در بخشی دیگر از سخنان خود ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و اقدام بزدلانه در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان، تاکید کرد: این حوادث و جنایات بار دیگر چهره زشت دشمنان کشور و ناتوانی و ترس را به ما نشان دادند و از زائران سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بودند.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)