تعیین حریفان آزاد ایران در مسابقات گروهی زاگرب/کاسیمپور با اسنایدر آمریکایی

0
(0)


11 آزادکار ایرانی در مسابقات رده بندی زاگرب با رقبای خود دیدار کردند.

به گزارش ایسنا، مراسم قرعه کشی مسابقات بین المللی سبک های آزاد در زاگرب پایتخت کرواسی برگزار شد و یازده آزادکار اعزامی ایران به این مسابقات رقبای خود را شناختند.

در وزن 65 کیلوگرم که 21 کشتی گیر حضور دارند، رحمان عموزاد در دور نخست به مصاف عبدالله توپراک از ترکیه می رود و در صورت عبور از این حریف، در دور بعد با شائو هواوان از چین مبارزه می کند.

دیگر نماینده ایران در این گروه عباس ابراهیم زاده که در گروه عموزاد قرار دارد در دور نخست به مصاف گودارزی زابیاشویلی از گرجستان می رود و در صورت پیروزی در آن مبارزه در دور دوم به مصاف بائو ون وی از چین می رود. در صورت پیروزی هر دو رقیب ما در مرحله نیمه نهایی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

در وزن 74 کیلوگرم وزن 25 نفر پس از استراحت در دور نخست، یونس امامی در دور دوم به مصاف عمرو حسین برنده از مصر و نورلانبیکی وورنی بای از چین می رود.

حسین ابوذری دیگر نماینده ایران نیز در دور اول با توبیاس پورتمانین از سوئیس مبارزه خواهد کرد و در صورت عبور از این حریف در دور بعد به مصاف وادیم کوریلنکو از اوکراین می رود. در صورت پیروزی رقبای ما، نمایندگان کشورمان در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

در دسته تا 79 کیلوگرم که به صورت دوره ای با حضور 6 کشتی گیر برگزار می شود، محمد ناهودی و عبدالله شیخ اعظمی در یک گروه به مصاف یکدیگر خواهند رفت. جوزف لارنس از آمریکا نیز در جمع نمایندگان ایران حضور داشت.

در وزن 86 کیلوگرم که 26 نفر حضور داشتند، هادی وفایی پور در دور نخست به مصاف ساموئل شرر از سوئیس می رود.

در دسته 97 کیلوگرم 19 نفر پس از استراحت در دور اول، کامران قاسم پور در دور دوم با آووسایمان هابیلا از چین مبارزه می کند. کایل اسنایدر قهرمان المپیک و جهان از آمریکا نیز در گروه قاسم پور قرار دارد. قاسم پور پیش از این در اولین تلاش خود در این وزن در جام جهانی آمریکا مغلوب این کشتی گیر شده است.

امیرعلی آذرپیرا دیگر نماینده ایران در این رده نیز در دور اول با رادوسلاو باران از لهستان مبارزه می کند و در صورت برتری بر این حریف در دور دوم به مصاف مایکل ماکیاولو آمریکایی می رود. کاسیم پور و آذرپیرا در صورت پیروزی تا دیدار فینال مقابل هم قرار نخواهند داشت.

در وزن 125 کیلوگرم که 24 کشتی گیر حضور دارند، امیرحسین زارع پس از استراحت در دور اول به مصاف برنده ژیوی دنگ و بوهاردین هر دو از چین می رود. در گروه زارع گنو پترایشویلی قهرمان جهان و المپیک از گرجستان قرار دارد.

امیررضا معصومی دیگر نماینده ایران که در گروه دیگر قرار دارد در دور اول با گیوی ماچاراشویلی از گرجستان مبارزه می کند و در صورت برتری بر آن حریف در دور دوم به مصاف یوسف حمیده از مصر می رود.

برنامه این مسابقات به شرح زیر است:
30 دی، چهارشنبه: مسابقات کشتی آزاد اوزان 57، 61، 65، 70، 74 و 86 کیلوگرم.
پنجشنبه 21 دی: کشتی آزاد در اوزان 79، 92، 97 و 125 کیلوگرم.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)