مردی که فوتبال را تغییر داد

0
(0)


مرگ اسطوره آلمانی تیتر یک رسانه های ورزشی جهان شد.

به گزارش ایسنا، خبر درگذشت فرانتس بکن باوئر دنیای فوتبال را شوکه کرد. رسانه ها از مرگ بزرگ ترین اسطوره فوتبال آلمان یاد کردند.

انگلستان:

ورزشکاری: فرانتس بکن باوئر زیباترین و مهم ترین بازیکن فوتبال آلمان بود. هیچ کس نمی تواند به آن برسد.

نگهبان: فرانتس بکن باوئر یک فوتبالیست ماهر و مربی قهرمان بود. قیصر دوران حضور خود در بایرن و آلمان غربی را پشت سر گذاشت و به عنوان مربی قهرمان جام جهانی شد. او برای همیشه جایگاه بزرگی در تاریخ فوتبال خواهد داشت، ناگفته نماند که او نقش لیبرو را در فوتبال معرفی کرد، بایرن مونیخ را به عنوان قدرتی در فوتبال آلمان معرفی کرد و یکی از تنها سه بازیکن و مربی بود که قهرمان جام جهانی شد. دور

ایمیل روزانه: فوتبال سوگوار فرانتس بکن باوئر است. نماد آلمانی

آفتاب: امپراتور فرانتس بکن باوئر یک ماشین آلمانی بود که اشتباهاتش در خارج از زمین نتوانست عظمت او را تحت الشعاع قرار دهد. یک افسانه برای همیشه او را یکی از بهترین بازیکنان تمام دوران می دانند.

اسپانیا:

نام تجاری: اسطوره آلمانی در سن 78 سالگی درگذشت. همه ما دوست داشتیم بکن باوئر باشیم. نگهبان اسطوره! نه قبل از او و نه بعد از او مانند او نبوده است. شخصیت امپراطور ابدی بی نظیر است.

ورزش ها: غم دنیای فوتبال. فرانتس بکن باوئر، بازیکن افسانه ای آلمان و یکی از بهترین مدافعان میانی تاریخ، در سن 78 سالگی درگذشت. فوتبال آلمان با یکی از بزرگترین شخصیت های خود خداحافظی خواهد کرد.

آس: نخبگان دنیای فوتبال رفته اند. زاگالو و بکن باوئر، دو نفر از سه نفری که به عنوان بازیکن و مربی موفق به کسب عنوان قهرمانی جهان شدند، تنها در سه روز درگذشتند. فوتبال آلمان پس از درگذشت بهترین فوتبالیست تاریخ خود در سوگ است. “قیصر” یکی از نمادهای فوتبال آلمان است. یک افسانه از بین رفت

ال موندو دپورتیوو: امپراطور، بت چند نسلی فرامرزی و فوتبالیستی که همه می خواستند از او الگوبرداری کنند.

ایتالیا:

Gazzetta dello Sport: مردی که فوتبال را تغییر داد. از نظر طبقه و رهبری، هیچ کس مانند سزار وجود ندارد. او شاید بهترین لیبروی تاریخ فوتبال بود که کار خود را به عنوان یک هافبک شروع کرد، اما به لطف او باشگاه های ما در اواخر دهه 70 به فوتبال ایتالیا روی آوردند و با کاتناچیو خداحافظی کردند.

پیک ورزشی دلو: فوتبال جهان در غم از دست دادن بزرگترین مدافع تمام دوران است. بکن باوئر انقلابی در زمین و مربی با استعدادی بود.

laripublica: خداحافظ فرانتس بکن باوئر بکن باوئر و تیم‌هایش مانند رهبرانی بودند که بهترین نمایش ممکن را به نمایش می‌گذارند.

فرانسه

خدمه: یک کتاب انقلابی قبل از او لیبرو، جایگاهی که امروز دیگر وجود ندارد، در فوتبال وجود نداشت. فرانتس بکن باوئر پسری بسیار تیزبین و فوق العاده زیبا بود.

Le Parisien: با مرگ فرانتس بکن باوئر، فوتبال امپراطور خود را از دست داد. قیصر که در سال 1974 قهرمان جهان و کاپیتان یک تیم افسانه ای بود، بار دیگر در سال 1990 جام قهرمانی را به دست آورد. او به دوستش پله در بهشت ​​پیوست.

معافیت: لیبروی ظریف، اسطوره بایرن مونیخ و تیم آلمان.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)