جوکر: کشورهای دیگر از ما سیستم های دفاعی می خواهند

0
(0)

به گزارش ایسنا، محمد صالح جوکار در جلسه علنی امروز سه شنبه مجلس، انفجار تروریستی کرمان را محکوم کرد و تاکید کرد: با تشکر از امنیت کشور که صدها توطئه تروریستی را قبل از عملیاتی شدن خنثی کرد. همچنین از وزیر کشور می خواهم که برای پاکسازی بقایای داعش هر کاری که می تواند انجام دهد تا خدای ناکرده ادامه رفتارهای مضحک این غده های چرکین باعث گسستن پیوند محکم مردم و دولت شود.

وی با بیان اینکه «دشمن باید بداند که در بحران ها غنی شده و گسترش یافته ایم»، گفت: ما از راه مسالمت آمیز به قدرت نرسیدیم بلکه باید با قدرت های بزرگ روبرو می شدیم، آنجا قوی شدیم و نقطه مبارزه را تغییر دادیم. و جغرافیای مبارزه را گسترش دادیم.» ما به آن عمق دادیم. ما در مسیر زایش مستمر قدرت هستیم؛ دشمن سعی کرد با تحریم ها تقویت ما را کند کند، اما ما به عنوان دفاع مقدس به اندازه ای قوی شدیم که کشورهایی که تا دیروز هیچ سیستم دفاعی به ما نفروختند، امروز از ما سیستم دفاعی می‌خواهند و افراد خود را برای آموزش انتقال فناوری می‌فرستند، به ایران اسلامی می‌فرستند.

نماینده مردم یزد تاکید کرد: وجود رهبری استان عامل اصلی پیشرفت و رشد کشور است، کشوری که رهبری بزرگ و فرزانه دارد و ملتی بزرگ و مکتب بزرگی چون عاشورا، قرآن و شهادت هم دشمن بزرگی دارد. این ملت قوی خواهد شد و هرگز شکست نخواهد خورد.

جوخار با اشاره به نزدیک شدن به پایان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ماه های آینده گفت: ماه های پایانی خدمت خود را در شورای اسلامی در شرایطی سپری می کنیم که قوانین راهبردی و زیرساختی به تصویب مجلس رسیده است. چندی پیش لایحه برنامه ریزی هفتم تصویب شد. در حال حاضر در حال بررسی بودجه پیشنهادی دولت در سال 1403 هستیم، در شرایطی که سال مهار تورم و رشد تولید رو به پایان است، هنوز انتظارات و مطالبات مردم در تحقق این امر توجیه نشده است. شعار.

این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه مجلس برادر مومن دولت است، گفت: دولت باید به فکر حل مشکل معیشتی مردم باشد و مجلس و سایر ارگان های نظام باید در این زمینه از عهده وظیفه برآیند.

جوکار ادامه داد: در مسائل اقتصادی باید هدف جلب اعتماد و رضایت مردم و پیشرفت کشور باشد و دست تخریب کنندگان و سوء استفاده کنندگان از توده مردم برداشته شود.

وی در پایان بر اهمیت حضور مردم در انتخابات پیش رو تاکید کرد و تصریح کرد: در شرایطی که بدخواهان ملت ایران بهانه می آورند تا به جایگاه انتخابات در نظام اسلامی حمله کنند، مشارکت حداکثری مردم بسیار مهم است.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)