واکنش به سندرم خودکشی افراد مشهور در کره جنوبی

0
(0)

به گزارش ایسنا، «لی سون کیون» بازیگر نقش پدری پولدار در فیلم «فرشته» ماه گذشته در سن 48 سالگی به زندگی خود پایان داد. برای تبدیل شدن به جدیدترین سلبریتی در کره جنوبی که به زندگی خود پایان می دهد.

اخیرا کارگردان مشهور بونگ جون هو به همراه برخی دیگر از هنرمندان کره جنوبی خواستار تحقیقات بیشتر در مورد مرگ این بازیگر و تلاش برای جلوگیری از تکرار فجایع مشابه شده اند.

لی سون کیون قبل از مرگش در مورد مصرف مواد مخدر مورد بازجویی قرار گرفته بود و بنا بر گزارش ها، آخر هفته قبل از مرگش به مدت 19 ساعت بازجویی شد و مدعی شد که برای مصرف مواد مخدر فریب خورده است.

هفته گذشته، آژانس پلیس متروپولیتن اینچئون این دو زن را برای تحقیقات بیشتر و کیفرخواست احتمالی به اتهام اخاذی 350 میلیون وون از این بازیگر به دادستان معرفی کرد.

تعداد قابل توجهی از سلبریتی های کره جنوبی به ویژه ستاره های پاپ و بازیگرانی مانند مون بین، هاسو و جونگ هیون در سال های اخیر خودکشی کرده اند.

بیشتر بخوانید:

سقوط یک سلبریتی: از اتهام تا مرگ!

سازمانی به نام انجمن همبستگی هنرمندان فرهنگی متشکل از 29 گروه فرهنگی و هنری با صدور بیانیه ای از مسئولان و رسانه ها خواست از مرگ های مشابه در آینده جلوگیری کنند.

به گزارش گاردین، در این بیانیه آمده است: «در مواجهه با مرگ غم انگیز بازیگر لی سونگ کیون، ما خواستار تحقیقات مقامات برای کشف حقیقت هستیم و همچنین از رسانه ها می خواهیم مطالبی را که تداخل دارند حذف کنند. نمایش آنها به عنوان رسانه این ناسازگار است و از مسئولان می‌خواهیم در قانون برای حمایت از حقوق بشر هنرمندان تجدید نظر کنند.»

لی سونگ کیونگ در اواخر اکتبر قبل از ورود به ایستگاه پلیس اینچئون برای ملاقات با بازرسانی که برای بازجویی آمده بودند، به طور خلاصه با خبرنگاران صحبت کرد و گفت: «از اینکه درگیر چنین حادثه ناگواری هستم احساس ناامیدی می کنم. من صمیمانه از مردم عذرخواهی می‌کنم و برای خانواده‌ام متاسفم که در این زمان از چنین دردهایی رنج می‌برند.»

او که فارغ التحصیل دانشگاه معتبر ملی هنر کره جنوبی است، اولین بازیگری خود را در سال 2001 در یک سریال کمدی تلویزیونی با عنوان Lovers انجام داد و از آن زمان به دلیل نقش‌هایش در نقش‌های مختلف از جمله سریال تلویزیونی پاستا شناخته شده است، اما در پلان بین‌المللی بیشتر شناخته شده است. برای بازی در فیلم برنده اسکار 2019 فرشته به کارگردانی بونگ جون هو.

انتهای پیام



منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)