زادکا: دشمنان با این ترقه ها نمی توانند به حزب آسیب برسانند

0
(0)



روح الله ایزدکا در گفت وگو با ایسنا، کارشکنی انفجار خط لوله گاز در استان فارس را انتقام از آمریکا، رژیم صهیونیستی و ضدانقلاب به دلیل مشارکت گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن دانست و گفت: زمانی که دشمن از شعور، حضور و بصیرت مردم ناامید شده، اقدامات ضدامنیتی انجام می دهد و این سابقه دارد و از اول انقلاب هم بوده است.

وی با تاکید بر اینکه مردم ما دست دشمن را خوانده اند، ادامه داد: مشکلاتی مانند خرابکاری در استان فارس هیچ گاه فضای عمومی کشور را تضعیف نکرده است، بلکه عزم مردم برای حمایت از آرم جمهوری اسلامی را ثابت کرده است. تا حد امکان.

این نماینده مجلس تصریح کرد: دشمنان به 22 بهمن و انتخابات پیش رو نگاه می کنند و می خواهند نشان دهند که در ایران امنیت وجود ندارد و مردم را بترسانند و ناامید کنند، در حالی که ما مشاهده کردیم که به دلیل حمله تروریستی در کرمان و با وجود اینکه خطر حمله تروریستی به مراسم 31 اسفند در بهمن، مردم بدون توجه به این خطر حضور پررنگی در راهپیمایی سراسری سالگرد پیروزی جمهوری اسلامی ایران به نمایش گذاشتند.

بیشتر در مورد آن بخوانید:

خرابکاری با انفجار خط لوله گاز در هرمبید

ایزدا اظهار داشت: اقدامات دشمنان در اقدامات تروریستی و خرابکاری بی اثر است و زیرساخت های اقتصادی کشور فوق العاده قوی است و از نظر زیرساختی و زیرساختی در وضعیت بسیار خوبی هستیم و با انتقال گاز هیچ اتفاقی در کشور نخواهد افتاد. انفجار خط

وی در پایان تصریح کرد: کارشکنی هایی مانند آنچه در استان فارس رخ داد اقدامات مضری برای ترساندن مردم و مسئولان است اما قطعا بی نتیجه خواهد بود و همانطور که رهبری فرمودند دشمنان با این ترقه ها نمی توانند آسیبی به کشور وارد کنند.

به گزارش ایسنا، جواد اوجی وزیر نفت پیش از ظهر امروز در حاشیه جلسه هیات وزیران در تشریح حادثه انفجار خط لوله گاز در استان فارس اظهار کرد: این در واقع یک اقدام تروریستی در ساعت یک است. بامداد امروز (25 بهمن 1402) در شبکه سراسری انتقال گاز این شهرستان، این اتفاق در سه منطقه کشور رخ داد. با پیش بینی ای که از مدت ها قبل از اقدامات تروریستی دشمنان کشورمان داشتیم، با توجه به اتفاقات اخیر منطقه و راهپیمایی عظیم 22 بهمن، آماده حرکت سریع در صورت خرابکاری نفت و گاز کشورمان بودیم. خطوط لوله، به همین دلیل آمادگی کامل برای حرکت را داریم در همان ساعات اولیه انفجار در خطوط لوله گاز، همکاران شرکت ملی گاز به سرعت محل شبکه انتقال را تغییر داده و تیم های عملیاتی را به مناطق حادثه دیده اعزام کردند و خوشبختانه خبری از آن نبود. تلفات

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)