سازنده خودروهای الکتریکی که از پیش بینی ها فراتر رفت

0
(0)



به گزارش ایسنا، نیکولا پیش‌بینی‌ها را برای تحویل وانت‌های هیدروژنی بزرگ خود در سه ماهه اول شکست داد که نشانه‌ای از پیشرفت در هدف‌گیری فناوری کامیون‌های برقی باتری‌دار است.

این سازنده کامیون های الکتریکی اعلام کرد که در سه ماهه اول 40 دستگاه خودرو تحویل داده است، در حالی که تحلیلگران 30 دستگاه را پیش بینی می کنند. داده‌های خوش‌بینانه عرضه در زمانی به دست می‌آیند که صنعت خودروهای برقی با چالش‌های ناشی از کاهش تقاضا مواجه است، که مصرف‌کنندگان را وادار می‌کند تا هیبریدی‌های ارزان‌تر را انتخاب کنند.

نیکولا در سه ماه منتهی به 31 مارس 43 کامیون تولید کرد و گفت باقیمانده خودروهای هیدروژنی بزرگی که در انبار داشت در پایان سه ماهه برای تحویل در اوایل آوریل تعیین شد. در فوریه، نیکولا هدف خود را برای تحویل 350 کامیون الکتریکی سلول سوختی هیدروژنی تا سال 2024 تعیین کرد و گفت که در سه ماهه چهارم 35 دستگاه را تحویل داده است.

بر اساس گزارش رویترز، این شرکت اعلام کرده است که پس از رفع مشکلی که باعث نشت مایع خنک‌کننده باتری و منجر به آتش‌سوزی شده بود، تا شروع سه ماهه سوم تمام کامیون‌های باتری‌دار را به مشتریان بازگرداند.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)