تاکید رئیسی بر بازنگری در انتصاب ناظران غیربومی ترافیک هوایی

0
(0)

به گزارش ایسنا، سید ابراهیم رئیسی صبح امروز (چهارشنبه) در جلسه هیئت دولت با تبریک اعیاد شعبانیه به ویژه سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز به تشریح و تصریح خانواده ها پرداخت. ایثارگران و ایثارگران به عنوان برکت بر انقلاب اسلامی و دولت: بر اساس گزارش معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران توجه و توجه به وضعیت ایثارگران در دولت مردمی افزایش چشمگیری داشته است که شامل از تمامی خانواده های جانبازان و همچنین کادر پزشکی و سایر نیروهایی که به امور آنان رسیدگی می کنند و در ایثارگران عزیز صمیمانه قدردانی می کنیم.

رئیس جمهور با اشاره به اهمیت جذب سرمایه های داخلی و خارجی برای توسعه تولید و رشد اقتصادی، بر تقویت اقدامات نهادها و سازمان ها در این حوزه و تسهیل مقدمات برای ترغیب سرمایه گذاران تاکید کرد.

رایضی همچنین در پاسخ به گزارش معاون اجرایی رئیس جمهور در خصوص شکایات مردم از ناظران هوایی و ناظران هوایی خارجی، بر لزوم بازنگری در انتصاب ناظران و ناظران ترافیک هوایی خارجی تاکید و معاونت اجرایی رئیس جمهور را موظف به بررسی پرونده ها در نهادهای مختلف کرد. و برای جایگزینی مدیران بومی با ناظران ترافیک هوایی، تصمیم و اقدام عاجل جز در موارد خاص که امکان تعویض وجود نداشته باشد، گرفته است.

پس از گزارش وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزاری موفق دهه فجر امسال به ویژه چهل و دومین جشنواره فیلم فجر، رئیس جمهور از همه دست اندرکاران این رویداد مهم فرهنگی تشکر کرد.

به گزارش اسماعیلی، در جشنواره های هنری امسال که با استقبال گسترده مردم و هنردوستان برگزار شد، تعداد آثار ارسالی به جشنواره فیلم فجر از 75 اثر سال گذشته به 116 اثر رسید که از این تعداد 33 اثر به جشنواره راه یافت. بخش اصلی و جدا از نمایش در پیش نمایش، در 80 موقعیت فوق العاده همراه با پذیرایی نیز به نمایش درآمدند.

بر اساس این گزارش، تعداد تماشاگران سینما در سال جاری در کشور به رقم بی سابقه 27 میلیون نفر رسیده است که پیش بینی می شود تا پایان سال به 30 میلیون نفر برسد و آمار فروش فیلم های سینمایی تقریباً کاهشی را تجربه خواهد کرد. رشد سه برابری

وزیر راه و شهرسازی در ادامه جلسه امروز نیز از آغاز عملیات اجرایی ساخت 60 هزار خوابگاه متاهل و ساخت مسکن در 1500 هکتار از اراضی مازاد دانشگاه ها در روزهای آینده خبر داد. گزارش روز گذشته وزیر اقتصاد و دارایی از رشد چشمگیر آمار ترانزیت کشور افزود: این آمار رکوردی است که با تلاش فشرده دیپلماتیک و تسهیل تردد، تقویت پایانه های مرزی و تقویت و نوسازی ناوگان حمل و نقل به دست آمد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در جلسه امروز دولت همچنین از عرضه خودروی «ریرا» به عنوان اولین خودروی تمام ایرانی از اردیبهشت ماه سال 1403 خبر داد و افزود: این خودرو که دارای استانداردهای 100 درصدی جهانی است، خودرویی با کیفیت در بازار جهانی است. سطح بین المللی

وزیر جهاد کشاورزی همچنین در گزارشی از اجرای طرحی نوآورانه با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و شرکت دانش بنیان خبر داد که بر اساس آن تزریق اکسیژن در مخازن پرورشی آب با فناوری نانو انجام شد. روش هایی که تولید این تانک ها را 2.5 برابر افزایش داد

رئیس جمهور در جلسه امروز هیئت دولت همچنین تداوم جنایات هولناک رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان مظلوم و مقتدر غزه را که با ادامه حمایت گسترده آمریکا و کشورهای غربی انجام می شود، محکوم کرد و اظهار داشت: کشورها و دولت‌های حامی جنایات صهیونیست‌ها، سازمان‌های بین‌المللی و به‌ویژه دیوان بین‌المللی دادگستری که اخیراً در صدور حکم درباره جنایات این رژیم جای خود را داده و به جای صدور دستور توقف حملات و بمباران، خود را محدود کرده است. آنها مسئول هستند و باید در برابر خداوند و وجدان بشری و تاریخ پاسخگوی کوتاهی او باشند.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)