اعلام برنامه‌های سومین روز جشنواره موسیقی فجر / شبی ویژه مردم غزه

0
(0)

به گزارش ایسنا، تالار وحدت در اولین اجرا از ساعت 14:30 میزبان بانوانی است که به تماشای اجرای گروه ماهانی می نشینند. ساعت 18:30 این سالن میزبان آهنگ آزکستری فتح رزمنوازان است و ارکستر سمفونیک صدا وسیما ساعت 21:30 اجرای خود را ویژه مردم غزه اجرا می کند.

ساعت 18:30 گروه «حمسه» به سرپرستی امیرحسین محمدانی در تالار رودکی مهمان و ساعت 21:30 رسیتال پیانو توسط نیکلاس ون پوکه از هلند در این سالن اجرا می شود. ساعت 18:30 تالار سوره میزبان گروه هنرستان موسیقی اصفهان و ساعت 21:30 تریو امیر شهابی پذیرای مخاطبان خود در این سالن است.

اهالی موسیقی نواحی ایران نیز ساعت 18:30 و 21:30 سرنا، دهل علی جعفر، محمدجعفر سفوند و حمیدالله سیدزاده در فرهنگسرای ارسباران اجرای «کلون زمان» را به سرپرستی حمید قنبری خواهند دید. سراوان روی صحنه می رود. تالار هنر کوشک که هر شب میزبان گروه های سرود است در یک جلسه میزبان گروه های ‘ساقی کوثر’ و ‘ابیس’ است. سالن نمایشگاه بین المللی میلاد ساعت 19 میزبان مخاطبان سهراب پاکزاد و ساعت 22 میزبان مخاطبان آشوات خواهد بود. در نهایت فرهنگسرای باخمن در روزهای 19 و 22 میزبان آرمین زارعی و هوادارانش خواهد بود.

سی و نهمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر از ۲۳ تا ۲۸ بهمن ماه به همت انجمن موسیقی ایران با همکاری بنیاد رودکی به دبیری رضا مهدوی به همت سرویس موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود. در بخش رقابتی (جایزه باربد) و غیر رقابتی به طور همزمان در تهران و 14 استان دیگر برگزار می شود و جایزه ترانه، جایزه موسیقی و رسانه، بخش سرود و نشست های پژوهشی از دیگر برنامه های این دوره است.

انتهای پیام



منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)