غیبت یک ماهه گواردیو از سیتی

0
(0)


مدافع کروات منچسترسیتی به دلیل مصدومیت یک ماه از میادین دور خواهد بود.

به گزارش ایسنا، یوسکو گواردیول مدافع منچسترسیتی حداقل سه هفته از میادین دور خواهد بود. این بازیکن در دیدار مقابل کپنهاگ از ناحیه مچ پا آسیب دید و پپ گواردیولا هم اکنون یک ماه است که گران ترین مدافع تیمش را در اختیار ندارد.

برناردو سیلوا و جک گریلیش هم مصدوم هستند اما مصدومیت آنها به اندازه گواردیولا جدی نیست. هر دو بازیکن در بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل کپنهاگ به میدان رفتند، اما گواردیو این بازی را از دست داد. جک گریلیش در دقیقه 21 تعویض شد و برناردو سیلوا در دقیقه 78 زمین را ترک کرد.

سیتی در این هفته بازی سختی مقابل چلسی در لیگ برتر دارد و پپ گواردیولا برای عقب ماندن از رقابت با لیورپول به 3 امتیاز این بازی نیاز دارد.

شکستن رکورد جواهر لعل نهرو سیتی مقابل کپنهاگ

هافبک منچسترسیتی در دیدار رفت لیگ قهرمانان اروپا مقابل نماینده دانمارک به میدان رفت و موفق به زدن گل شد. فودن در سن 23 سال و 261 روز به جوان ترین بازیکن انگلیسی تبدیل شد که به رکورد 50 بازی در لیگ قهرمانان اروپا رسیده است.

منچسترسیتی قهرمان فصل قبل لیگ قهرمانان اروپا است و در این فصل از هفت بازی هفت برد کسب کرده و امیدوار است به هشتم نهایی صعود کند.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)