ساخت موتور هواپیمای 2-4 نفره توسط فناوران بومی

0
(0)



حسین پور فرزانه مجری این برنامه در گفت وگو با ایسناوی با اشاره به مطالعات و تحقیقات انجام شده بر روی موتور هواپیما گفت: تجربه تعمیر و مهندسی معکوس موتور هواپیما را در کارنامه فعالیت خود ثبت کردیم و اولین موتور هواپیما و قطعات آن را با موفقیت طراحی و ساختیم. این موتور «TJHP1» نام دارد که ما آن را از ابتدا با فناوری بومی طراحی و تولید کردیم.

وی افزود: مزیت موتورهای هواپیمای ساخته شده این است که این دسته از موتورهای ساخته شده در دنیا کمیاب است و تحقیقاتی در این زمینه انجام داده ایم.

پور فرزانه در این باره توضیح داد: تاکنون موتورهای کم و پرقدرت تولید شده است که موتور بین این دو کلاس یکی از ملزومات روز دنیا و کشور بود و بر اساس نیازسنجی که انجام دادیم این دسته از موتورها را طراحی کردیم. سوار هواپیما شدیم.

مدیر پروژه ساخت این محصول را افق جدیدی برای خلق محصولات جدیدتر در حوزه هوانوردی می داند و یادآور می شود که این موتور برای 2 تا 4 هواپیمای داخلی طراحی شده و در کلاس جت قرار دارد.

پور فرزانه افزود: یکی از دستاوردهای حضور ما در نمایشگاه مکس روسیه این است که مشتریانی از ایتالیا و روسیه این محصول را می خواهند.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)