«بالا بردن روحیه؛ از آموزش تا تخصص’; شعار بیست و یکمین کنگره جراحان دهان، فک و صورت

0
(0)



دبیر علمی بیست و یکمین کنگره جراحان دهان، فک و صورت برگزاری کنگره امسال را بر شعار «ارتقاء روحیه; وی اعلام کرد: از آموزش تا تخصص.

به گزارش ایسنا، دکتر علی حسنی دبیر علمی بیست و یکمین کنگره جراحان دهان و فک و صورت با اشاره به طراحی لوگوی این کنگره گفت: همانطور که بیست و یکمین کنگره جراحان دهان و فک و صورت در قرن بیست و یکم برگزار می شود، لوگوی آن The globe خواهد بود. با شماره 21 طراحی شده است.

وی افزود: در عین حال موضوع کنگره امسال عمدتاً با محوریت اخلاق پزشکی و شعار آن «ارتقای اخلاق از آموزش تا تخصص. همچنین در حاشیه این کنگره همایش ایمپلنت در خلیج فارس، همایش پژوهشگران جوان و کارگاه های تخصصی برگزار می شود. در همان زمان فراخوانی برای مقالات برگزار شد و تعداد قابل توجهی مقاله به دبیرخانه کنگره ارسال شد.

حسنی در خصوص برگزاری وبینارهای تخصصی و به روز در داخل کنگره گفت: وبینارهایی با موضوعات جدید از جمله لیفت صورت، ابرو، جراحی های دیجیتال ارتوگناتیک و … برگزار می شود.

دبیر علمی بیست و یکمین کنگره جراحان دهان، فک و صورت با اشاره به تعداد زیاد مقالات ارسالی به دبیرخانه کنگره گفت: در مجموع 120 مقاله ارسال شد که 75 مقاله مربوط به پژوهشگران جوان و 25 مقاله در رشته جراحی فک و صورت و 20 مقاله مرتبط با کنفرانس ایمپلنت خلیج فارس.

حسنی ادامه داد: یکی از تغییراتی که در پنل های کنگره نسبت به سال های گذشته ایجاد شد این بود که پنل ها را به صورت ترکیبی برگزار کردیم؛ در حالی که این پنل ها به صورت ترکیبی برگزار می شد. بنابراین در هر پنل می توان یک تا دو سخنرانی ارائه داد و بقیه پنل به صورت میزگرد برگزار می شود، البته با توجه به موضوع پنل ها تغییراتی ایجاد خواهد شد. زیرا با تجربه سال های گذشته متوجه شدیم که شرکت کنندگان علاقه مند به پیشبرد پنل ها در قالب پرسش و پاسخ هستند.

وی افزود: پنل های کنگره جراحی دهان و فک و صورت شامل تروما، جراحی تومور، دو پنل ارتوگناتیک، جراحی-اول، جراحی زیبایی، جراحی شکاف، ارتوگناتیک، رینوپلاستی و … می باشد. در بخش پژوهشگران جوان که به همکاران جوان ما اعم از دانشجویان ترم آخر دندانپزشکی، دستیاران و جراحان فک و صورت به تازگی فارغ التحصیل شده اند، تعداد مقالات نیز زیاد است. این مقالات به صورت همتا بررسی می شوند، برخی به عنوان سخنرانی و برخی دیگر به عنوان ارائه ارائه می شوند و به برگزیدگان جوایزی اهدا می شود.

دبیر علمی بیست و یکمین کنگره جراحان دهان، فک و صورت با بیان اینکه با توجه به تعداد زیاد مقالات در زمینه جراحی دهان، فک و صورت، دو پنل کاغذی رایگان نیز برگزار می شود، گفت: در این پنل ها سخنرانان با موضوع مقاله خود را در حدود 10 دقیقه مورد بحث قرار دهند

حسنی در ادامه سخنان خود به برگزاری این کنگره از 20 تا 22 بهمن ماه و همچنین برگزاری سمینارهای تخصصی در حاشیه کنگره اشاره کرد و اظهار داشت: در این کنگره دو نوع سمینار برگزار می شود. مجموعه ای از سمینارها توسط شرکت های حامی ایمپلنت برگزار می شود. مجموعه سمینارهایی نیز به صورت تخصصی برگزار خواهد شد که در حوزه مورد علاقه جراحان فک و صورت می باشد.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)