انتشار ویدئویی از «اسکار» مهران مدیری در آستانه پخش

0
(0)


به گزارش ایسنا، مهران مدیری از ساخت «اسکار» در شبکه تلویزیونی داخلی رونمایی کرد که مدتی طول کشید تا مجوز پخش این برنامه از ساترا گرفته شود.

او که چندین سال در تلویزیون کار کرده است، در زمان پخش برنامه «دورهمی» با صداوسیما مشکل پیدا کرده و سپس به تلویزیون محل زندگی خود می رود.

این بازیگر و کارگردان که در ماه های اخیر در سریال های «پدر گواردیولا» و «خیانت» دیده شده بود، پس از پخش آخرین قسمت از این سریال ها، به ساخت سریالی با ساختاری متفاوت ادامه داد که به نظر می رسد الگویی برای آن باشد. مثال خارجی است

«اسکار» یک واقعیت نمایشی چالش محور است که مهمانان آن همگی بازیگران و افراد مشهور هستند.

یک ویدیو در

در این برنامه همه سعی می کنند چالش خود را به خلاقانه ترین شکل ممکن انجام دهند و مسابقه برای تندیس اسکار خواهد بود.

هر مهمان بر اساس نحوه انجام چالش خود از میزبان امتیاز دریافت می کند و برنده تندیس اسکار بر اساس امتیازات دریافت شده مشخص می شود. همچنین مهمانی که کمترین امتیاز را کسب کند مسئولیت اجتماعی را بر عهده خواهد گرفت.

در این رئالیتی شو، مهران مدیری مدیر هنری و مجری اصلی برنامه و نیما شعبانژاد دستیار اصلی برنامه خواهند بود.

یک ویدیو در

نیما شعبانژاد آخرین بار در سریال هیولا به کارگردانی مهران مدیری حضور داشت و اکنون به عنوان مجری در برنامه اسکار حضور دارد.

یک ویدیو در

اعلام شد که اولین قسمت از رئالیتی شو اسکار از 18 دسامبر به صورت انحصاری در فیلمو منتشر می شود و قسمت های بعدی آن دوشنبه هر هفته روی این پلتفرم منتشر می شود. الیکا عبدالرزاقی، نصرالله رادش، سحر ولدبیگی و رضا نیکا بازیگرانی هستند که در اولین قسمت این برنامه حضور دارند.

یک ویدیو در

بخش هایی از برنامه اسکار را می توانید در ویدیوی زیر مشاهده کنید:

انتهای پیام



منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)