کاله لیاقت پیروزی مقابل طبیعت را نداشت/ شرم بر ما هواداران

0
(0)


ایسنا/مازندران سرمربی این تیم کاله مازندران پس از شکست تیمش مقابل بایتر تهران در هفته سیزدهم لیگ برتر بسکتبال کشور گفت که تیمش از پیروزی مقابل بایاتر خوشحال نشد و هواداران آملی را بابت این شکست شرمنده کرد.

علی آرزومندی شامگاه یکشنبه 26 دی ماه پس از شکست 100 بر 77 تیم کاله مقابل میهمان بیات تهران در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: مسئولیت این شکست بر عهده من است و تلاش می کنیم تا این شکست را با پیروزی در بازی های بعدی جبران کنید.”

وی با بیان اینکه در این بازی بازیکنان تیم کاله تمرکز لازم را روی ضربات ایستگاهی 3 امتیازی و حتی ضربات پنالتی نداشتند، اظهار داشت: واقعا بازی عجیبی بود، توپ های ما به داخل سبد نمی رفت. از تیم طبیعت!

سرمربی تیم کاله مازندران با بیان اینکه فکر می کنم هر چند سال یک بار این اتفاق در بسکتبال کشور رخ می دهد، افزود: متاسفانه این اتفاق بد در یک بازی خانگی تیم کاله رخ داد و به همین دلیل شرمنده شدیم. هوادارانی که در این مسابقه از ما حمایت کردند. بازیکنان ما عملکرد خوبی داشتند.

آرزومندی ادامه داد: در این دیدار همه راه هایی را که می توانست به پیروزی مقابل تیم طبیعت منجر شود را امتحان کردیم اما متاسفانه نشد. هم در دفاع و هم در حمله خیلی ضعیف کار کردیم.

وی افزود: تیم طبیعت نشان داد که تیم بسیار خوب و منسجمی است، به خوبی حمله و دفاع کرد و نشان داد که شایسته پیروزی است. ما در خانه خوب بازی نکردیم و مستحق برد نبودیم.

سرمربی تیم کاله مازندران همچنین در پاسخ به این سوال که اختلاف 23 امتیازی با طبیعت در این دیدار عادلانه است، گفت: ما در این دیدار تمام تلاش خود را کردیم، فاصله را به 10 امتیاز رساندیم و حتی در 5 در در آخرین دقیقه مسابقه، ما فوتبالیست های طبیعت را در تمام موقعیت های زمین تحت فشار قرار دادیم.

آرزومندی افزود: معتقد بودم اینطوری شد که در بازی با مهرام عقب افتادیم. او در این دیدار به تیم ما کمک می کند که متاسفانه مثمر ثمر نبود.

وی با بیان اینکه هنوز راه زیادی در پیش داریم و باید به فکر بازی های آینده باشیم، گفت: نکته ناراحت کننده این بود که تماشاگرانی که به فکر تیم خود بودند در سالن حضور داشتند و به خوبی از تیم کاله حمایت کردند. متأسفانه آنها پس از باخت تیمشان به خانه بازگشتند.

وی افزود: این موضوع واقعا برای من ناراحت کننده است و به همین دلیل تمام تلاش خود را می کنیم تا با پیروزی هایی که در بازی های آینده به دست می آوریم، هواداران خود را خوشحال کنیم.

سرمربی تیم کاله مازندران یادآور شد: ماهیت ورزش این است و نمی توان کیفیت یک تیم را با یک شکست سنجید.

آرزومندی یادآور می شود که در تیم کاله بازیکنان خوبی داریم که بسیار جوان هستند و باید در مسابقات این سطح از لیگ برتر تجربه کسب کنند و در آینده به تیم کمک کنند.

در بازی باقی مانده از هفته سیزدهم لیگ برتر بسکتبال کشور، تیم کاله در یک بازی خانگی با حضور حدود هزار تماشاگر آملی با نتیجه 100 بر 77 مغلوب میهمان تهران شد.

این پنجمین باخت شاگردان «علی آرزومندی» در این فصل مقابل تیم کاله مازندران است که پس از 8 پیروزی قبلی با 21 امتیاز به رده پنجم جدول رده بندی سقوط کردند.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)