مسائل فعالان اقتصادی باید با جدیت پیگیری شود

0
(0)



سید احسن خاندوزی (جمعه 26 آذرماه) در جمع فعالان اقتصادی ابهر و خرمدره اظهار کرد: برخلاف تجربه ای که شش سال پیش فعالان اقتصادی به آن اشاره کردند، تلاش بدون تشکیل کارگروه و اعزام این فعالان به مکان دیگری است. درخواست ها را مستقیماً به بلندپایه ترین مقامات مربوطه ارسال کنید.

وی با بیان اینکه خود دستگاه های اجرایی مهم ترین عامل کندی تولیدکنندگان در کشور هستند، تاکید کرد: مشکلات اعلام شده از سوی فعالان اقتصادی باید با تلاش جدی پیگیری شود.

این مسئول با بیان اینکه منطقه ابهر و خرمدره از نظر نعمت های الهی و سرمایه های انسانی و همچنین تولیدکنندگان قوی از امکانات بسیار خوبی برخوردار است، افزود: یکی از مشکلاتی که وجود دارد این است که نظام اداری و اجرایی کشور غالبا فعالیت های اقتصادی را تعطیل می کند و اجازه فعالیت زیاد را نمی دهد.

وی با اشاره به تلاش دولت سیزدهم برای حل مشکلات اقتصادی اذعان داشت: تلاش وزارت اقتصاد با قوانین خوب مصوب شورای اسلامی سنت شکنی و فرهنگ های غلط بود.

هندوزی با تاکید بر اینکه می دانیم فعالان اقتصادی در ادارات استانی و شهرستانی با مشکلات، چالش ها و بعضا تنگ نظری مواجه هستند، ادامه داد: با تلاش هایی که بین ما و تولیدکنندگان به صورت واحد وجود دارد تلاش می کنیم این مشکل را برطرف کنیم.

وزیر اقتصاد و دارایی با تاکید بر اینکه تولیدکنندگان افسران اصلی جنگ اقتصادی در کشور هستند، خاطرنشان کرد: امیدواریم این دوران سخت با سربلندی به پایان برسد.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)