ناامیدی پوچتینو از نتایج ضعیف چلسی

0
(0)


سرمربی چلسی گفت که او و بازیکنانش تحت فشار هستند اما سعی می کنند پیشرفت کنند.

به گزارش ایسنا و به نقل از بی تی اسپورت، چلسی در هفته پانزدهم لیگ برتر انگلیس به مصاف منچستریونایتد رفت. درگیری دو تیم بحران زده با برتری 2 بر 1 منچستریونایتد به پایان رسید.

با نزدیک شدن به میانه های فصل اول پوچتینو در هدایت چلسی، این تیم در رده دهم لیگ برتر قرار دارد و با 4 امتیاز اختلاف نسبت به وستهام رده نهمی، باید نتایج خود را بهبود بخشد تا بتواند به رقابت های اروپایی راه یابد.

پوچتینو در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: بازیکنان من دقیقا می دانند که ما از آنها چه انتظاری داریم. وقتی عملکرد خوبی نداریم، طبیعی است که فشار روی ما افزایش یابد. ما میدانیم چه کنیم. ما می دانیم که داریم چه کار می کنیم، اما یک لحظه وقت بگذارید. ممکن است یک سال یا شش ماه طول بکشد.

چلسی در فصل اول مائوریسیو پوچتینو به عنوان سرمربی با مشکل مواجه شده است، اما پوچتینو قول داده است که چلسی در آینده برای لیگ قهرمانان اروپا چالش خواهد کرد. البته بعید است در این فصل چنین اتفاقی بیفتد.

چلسی با این شکست با 19 امتیاز در رده دهم باقی ماند. این در حالی است که منچستریونایتد با 27 امتیاز در رده ششم قرار دارد. آرسنال با 36 امتیاز در صدر جدول این فصل لیگ برتر قرار دارد.

سرمربی آرژانتینی به این نتیجه رسیده است که کریستوفر نکونکو بعید است این هفته اولین بازی خود را برای چلسی انجام دهد زیرا او همچنان در حال بهبودی از مصدومیت زانو است.

چلسی روز یکشنبه به مصاف اورتون می رود که دو بازی از سه بازی خود را از زمان کسب 10 امتیاز به دلیل نقض قوانین لیگ برتر، برد.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)