ما هنگام برگزاری نمایشگاه برای تحویل مستقیم با عملکرد موازی دستگاه ها سر و کار داریم

0
(0)



به گزارش ایسنا، بر اساس اطلاعیه وزارت حریم خصوصی مورخ 30 آذر 1402 و به شماره 1882249، «به منظور برپایی و جلوگیری از برگزاری نمایشگاه‌های موازی توسط سایر سازمان‌ها و مؤسسات دولتی و غیردولتی، حضور کلیه نهادهای ذیربط ضروری است. (به عنوان دستورالعمل، شهرداری و …) درخواست خود را ارائه دهند.» به ستاد تنظیم بازار استان و کمیته های تعیین شده در دستورالعمل بازنگری ارسال شود و در برگزاری این گونه نمایشگاه ها از ظرفیت اصناف استفاده شود و اصناف، و در غیر این صورت با هماهنگی نیروی انتظامی و استانداری باید از برگزاری هر گونه نمایشگاه خارج از روال خودداری شود طبق بند (3-4) کتاب سبک از برگزاری نمایشگاه خودداری شود.

اتاق اصناف ایران همچنین به اتاق اصناف سراسر کشور اعلام کرد: «به منظور تثبیت جایگاه اتاق اصناف در روند برگزاری نمایشگاه‌های عرضه مستقیم، لازم است هرگونه فعالیت موازی دستگاه‌ها را به آدرس زیر گزارش دهند. اتاق اصناف ایران».

ضمناً بر اساس این اطلاعیه لازم است اتاق اصناف سراسر کشور اطلاعات درخواستی را به نشانی https://ef.otaghasnafeiran.ir/ تکمیل و کلیه موارد لازم در خصوص نمایشگاه های پیش بینی شده شهرستان را تکمیل نمایند. اتاق اصناف، شرایط برگزاری در سال های آینده عدم ارسال به موقع این اطلاعات باعث می شود دستگاه های دیگر وارد محوطه نمایشگاه شوند.

لازم به ذکر است امسال نمایشگاه های دراپ شیپینگ به دو صورت برگزار می شود. نمایشگاه بهاره تا 29 اسفند ادامه دارد و عموماً کالاهایی مانند پوشاک، خشکبار و آجیل، شیرینی و انواع شوینده‌ها و همچنین نمایشگاه بایرام که از روز میلاد حضرت علی (ع) آغاز می‌شود و تا پایان سال جاری ادامه دارد. پایان عید سعید فطر هر واحد تجاری اجناس خود را بصورت نمایشگاهی عرضه می کند.

این در حالی است که در روزهای اخیر بارها مسئولان اتحادیه های صنفی از ورود سایر نهادها به عرصه برگزاری نمایشگاه و توزیع کالا از جمله شهرداری و وزارت ارشاد انتقاد کرده و خواستار رفع این مشکل شده اند.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)