پایبندی به الگوی انقلاب اسلامی حلال بسیاری از مشکلات و مصائب بشری است

0
(0)

به گزارش ایسنا، علی اکبر ولایتی دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی با صدور پیامی به همایش مجازی تاثیر انقلاب اسلامی بر بیداری اسلامی که با حضور جمعی از چهره های مطرح سیاسی داخلی و بین المللی برگزار شد، پیامی صادر کرد. چهره ها، بیان کردند: انقلاب اسلامی الگوی متعالی است و دنیا زندگی، قدرت، سیاست، اقتصاد، فرهنگ و… را فراهم کرده است. در دنیا که پایبندی به آن راه حل مناسبی برای بسیاری از مشکلات و مصائب بشری است.

متن پیام دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی به شرح زیر است:

به نام خدا

دهه مبارک فجر و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران که در واقع احیای اسلام ناب محمدی پس از 1400 سال به امامت امام خمینی رحمه الله است را به شما تبریک می گویم.

به راستی که انقلاب اسلامی یکی از نعمت‌های روشن و خاص خداوند است که نه تنها ملت بزرگ ایران بلکه سایر ملت‌های آزادی‌خواه جهان را نیز به ثمر رسانده و در ۴۵ سال گذشته ارمغان ارزشمندی داشته است. دستاوردهایی برای مردم ایران و مردم آزادیخواه در سراسر جهان.

این انقلاب که یکی از تحولات اساسی نظام بین الملل در چند قرن اخیر است، سرآغاز جدی و قدرتمند مبارزه با استکبار و گسترش روزافزون بیداری اسلامی در منطقه و جهان اسلام است که دارای راهبردی و راهبردی بوده است. پیامدهای مهمی داشته و معادلات قدرت و توازن قوا در غرب آسیا را به معنای واقعی کلمه تغییر داده است.

علاوه بر این، انقلاب اسلامی در اندیشه، نگرش و شیوه زندگی سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، نظامی و سیاسی تحولات مهم و مؤثری ایجاد کرد و با سازماندهی تشکل ها و زیرساخت های انقلابی و اسلامی، سیمای واقعی اسلام ناب محمدی را پدید آورد. (ص) که مدافع مستضعفان و مستضعفان و در برابر مستکبران و زورگویان جهان است و صدها سال در انزوا بوده، الگوی متعالی و جهانی از زندگی، قدرت، سیاست، اقتصاد، فرهنگ و … دنیا پیش بینی کرده است که پایبندی به آن راه حل مناسبی برای بسیاری از مشکلات و مصائب بشری بوده است.

از خداوند متعال تداوم انقلاب اسلامی تا ظهور حضرت ولیعصر (عج) را خواستارم و پیروزی ملت های مسلمان به ویژه مردم مظلوم فلسطین و غزه را ستودم.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)