لزوم صحت و حوصله در مصاحبه شغلی 25 هزار کارمند وزارت بهداشت

0
(0)



مشاور اجرایی معاونت مدیریت و توسعه منابع وزارت بهداشت، فرآیند استخدام بیش از 25 هزار کارمند در وزارت بهداشت را مستلزم هماهنگی و هم افزایی فرابخشی می داند و معتقد است: رعایت انصاف در انجام مصاحبه های شغلی ضروری است. ضروری .

به گزارش ایسنا، دکتر بهزاد تدین در نشست تخصصی فرآیند سنجش صلاحیت نیروهای جدید با بیان اینکه تاکید وزیر بهداشت بر تسریع در مراحل آزمون استخدامی وزارت بهداشت است، گفت: در حال حاضر با توجه به ظرفیت های موجود در وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی، این امر در حال انجام است. وی افزود: باید زمینه را برای استخدام نیروی لازم در مراکز بهداشتی و درمانی فراهم کنیم تا خدمات مطلوب به مردم ارائه شود. بگذارید زودتر دست به کار شوند.

بر اساس اطلاعیه وزارت بهداشت، به گفته وی، انجام مصاحبه عمومی و تخصصی در کنار آزمون کتبی، شناسایی و جذب افراد متخصص، متعهد، متدین و کارآمد را برای خدمت رسانی به مردم امکان پذیر می کند.

مشاور معاونت مدیریت و توسعه منابع وزارت بهداشت در ادامه خواستار صبر و حوصله در انجام مصاحبه و حفظ کرامت شرکت کنندگان شد و گفت: در انجام مصاحبه شغلی علاوه بر مصاحبه شونده، مصاحبه کننده نیز می باشد. مشمول امتحان الهی

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)