ذی النوری: بسیج دست دشمن را برای رسیدن به کشور قطع کرد

0
(0)

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام ذوالنوری با اشاره به هفته بسیج، گفت: هفته خجسته بسیج ابتکار امام (ره) است; بسیج یک سازمان است و کل کلمه بسیج در ساختار سازمان تعریف نشده است، خارج از سازمان است و بسیج یک فرهنگ، روح، معیار و اصول والا است.

وی ادامه داد: با وجود اینکه شاهد حضور پرتوان بسیجیان و محک زدن اقتدار بسیج در سراسر کشور هستیم، اما کم نیستند افرادی که اگرچه در درون سازمان بسیج شکل گرفته اند، اما مکتب و فرهنگ آن ها است. پایه های بسیج است و به همین دلیل دشمن را شکست داده اند.

ذوالنور افزود: توریسم درمانی و توریسم درمانی از سراسر دنیا به کشور ما می آیند زیرا هزینه درمان در کشور ما نسبت به بسیاری از کشورها کمتر است و تخصص در اوج است و توانسته ایم با خود تحریم ها را خنثی کنیم. -کفایت و توانایی نخبگان ما بیایید همه کشورهای پیشرفته دنیا را با مهندسی ژنتیک و سایر موارد مرتبط مسخره کنیم.

نایب رئیس شورای اسلامی مجلس بیان کرد: تفکر و روحیه آرمان های بسیجی حاکم شده است. ما در دوران انقلاب شاهد نشاط و ایجاد ابتکارات و عظمت بوده ایم که اگر بسیج نبود دشمنان اسلام و انقلاب ما را سرنگون می کردند.

ذوالنوری افزود: داشتن روحیه و تفکر بسیجی افتخار و سربلندی سپاه و ارتش جمهوری اسلامی و همه مدافعان ماست.

وی خاطرنشان کرد: تفکر بسیجی در هر نظام و سازمانی نفوذ و برتری پیدا کرده است و شاهد نشاط و ایجاد نوآوری هستیم. و هجمه های دشمن، بسیجیان در قالب اقشار مختلف دانش آموز، دانش آموز، صنوف، اصناف بالاترین نقش را در مقابل هجمه ها، طوفان های مصنوعی دشمن دارند و اگر بسیج در نظام نبود، پایدار نمی ماندیم.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)