لابی ارز دیجیتال در آمریکا تشدید شده است

0
(0)



به گزارش ایسنا، بر اساس داده‌های ارائه شده توسط گروه تحقیقاتی غیرانتفاعی Open Secret، شرکت‌های ارزهای دیجیتال در ۹ ماهه نخست سال جاری ۱۸.۹۶ میلیون دلار برای لابی‌گری هزینه کرده‌اند که این رقم در مدت مشابه سال گذشته ۱۶.۱ میلیون دلار بوده است. 2022 بالا رفت.

این افزایش با وجود سقوط صرافی ارزهای دیجیتال FTX در سال گذشته رخ داد که در بین 10 شرکت برتر با بیشترین هزینه لابی قرار داشت. سال گذشته، شرکت هایی از جمله FTX در مجموع نزدیک به 22 میلیون دلار برای لابی کردن هزینه کردند.

کوین‌بیس، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال ایالات متحده، با ۲.۱۶ میلیون دلار بیشترین هزینه را برای لابی‌گری کرد و پس از آن فارکس داکس، که کریپتو.کام، فروم بلاک چین و هلدینگ بایننس را اداره می‌کند، قرار دارد.

کریستین اسمیت، مدیر عامل انجمن بلاک چین، در بیانیه ای گفت: هدف ما تعامل مستقیم با سیاست گذاران، ایجاد روابط و پر کردن شکاف آموزشی برای ایجاد یک چارچوب قانونی منطقی است.

شرکت‌های رمزنگاری فعالیت‌های خود را در واشنگتن افزایش داده‌اند، زیرا تلاش می‌کنند تصویر خود را پس از یک سری رسوایی‌ها در سال گذشته، از جمله فروپاشی FTX، که مدیر عامل سابق آن سام بنکمن فرید در واشنگتن حضور آشنا داشت، ترمیم کنند. بانکمن ماه گذشته توسط هیئت منصفه در دادگاه فدرال منهتن به کلاهبرداری محکوم شد.

شرکت‌های رمزنگاری همچنین در حال مبارزه با افزایش نظارت‌های نظارتی، به‌ویژه تحقیقات کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده هستند که می‌گوید صنعت قوانین خود را زیر پا گذاشته است. لابی ها پس از شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده از کوین بیس و بایننس در ماه ژوئن به دلیل عدم ثبت توکن ها تشدید شد.

این صنعت همچنین بر کمیسیون بورس و اوراق بهادار فشار می آورد تا ایجاد صندوق قابل معامله در بورس بیت کوین (ETF) را تایید کند. در صورت تشکیل این صندوق، بزرگترین ارز دیجیتال جهان به روی میلیون ها سرمایه گذار دیگر باز خواهد شد. خوش بینی در مورد تایید کمیسیون برای ایجاد این صندوق به افزایش بیت کوین در روز دوشنبه کمک کرد و ارز دیجیتال به بالاترین سطح 20 ماهه صعود کرد.

به گزارش رویترز، شرکت‌های ارزهای دیجیتال همچنین در تلاش هستند تا قوانین دوستانه را از طریق مجلس نمایندگان اعمال کنند. تصویب دو لایحه اصلی در ماه جولای که به روشن شدن قوانین مالی موجود برای شرکت‌های ارزهای دیجیتال کمک می‌کرد، یک پیروزی برای این شرکت‌ها بود.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)