جوکار: ایسنا برای روشن سازی افکار عمومی جامعه گام های خوبی برداشته است

0
(0)

محمد صالح جوکار در گفت وگو با ایسنا، ضمن تبریک سالروز تاسین به خبرگزاری ایسنا، با اشاره به نقش این خبرگزاری در جنگ رسانه ای دشمن، اظهار کرد: جریان آزاد اطلاعات جایگاه مهمی در دنیا دارد. . مهم است که حقایق را به شیوه ای شفاف برای روشن کردن اذهان عمومی اعلام کنیم. این اطلاعات دقیق و صحیح در مورد افراد در تصمیماتی که افراد می گیرند موثر است.

وی در ادامه بیان می کند: به عنوان مثال در جنگ غزه، رژیم جنایتکار صهیونیستی وارد جنگ با مردم بی دفاع شد. آنها همچنین از رسانه های خود استفاده کردند و گفتند که حماس تخلف کرده و سعی کرده است حماس را متجاوز نشان دهد. در حالی که رژیم صهیونیستی انواع جنایت ها را علیه مردم مظلوم غزه مرتکب می شود. جریان اطلاعات در سراسر جهان به نفع رژیم صهیونیستی بود، اما مردم حقیقت را از رسانه های حقیقت طلب و حقیقت جو می شنیدند.

نماینده مردم یزد در شورای اسلامی تصریح کرد: دنیا پس از شنیدن حقیقت علیه رژیم صهیونیستی و آمریکا و سیاست های شوم آنها قیام کرده است. آنچه از این مقاومت و جنایات رژیم صهیونیستی روایت درستی داشت، رسانه های داخلی از جمله ایسنا بود. جهاد اسلامی از بدو تاسیس خبرگزاری ایسنا توانسته اطلاعات خوبی برای شفاف سازی افکار عمومی جامعه و آگاهی مردم ارائه دهد. ایسنا در این سال ها بسیار تاثیرگذار بود. رسانه ای که صدای مردم باشد امروز در دنیا جایی ندارد.

وی افزود: دنیا به رسانه ای نیاز دارد که به استکبار و مراجعی که به نام حقوق بشر مرتکب جنایت می شوند، پاسخگوی حقیقت نباشد. روشن شدن حقیقت برای مردم بسیار مهم است و ایسنا توانسته در این مسیر گام بردارد.

انتهای پیام



منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)