صورتحساب الکترونیکی برای اصناف ارائه شد

0
(0)



به گزارش ایسنا، سید محمد هادی سبانیان طی مراسمی با ارائه دستگاه های اندروید POS با قابلیت صدور فاکتور الکترونیکی گفت: شرکت های خدمات مالیاتی مورد اعتماد بازوهای مورد اعتماد و اجرایی سازمان امور مالیاتی هستند.

وی در این مراسم که با حضور نمایندگان شرکت های معتمد ارائه دهنده خدمات مالیاتی برگزار شد، گفت: با اجرای قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان مالیاتی، به صورت سیستمی اظهارنامه برآوردی برای مودیان تهیه می شود و دغدغه تکمیل می شود. در آنچه برای برخی دشوار بود، حذف خواهد شد

وی با بیان اینکه با استفاده از توان و ظرفیت شرکت های مورد اعتماد، بسیاری از تعهدات مالیاتی مودیان و فعالان اقتصادی به ساده ترین شکل ممکن تسهیل و انجام می شود، گفت: با کمک شرکت های معتمد و با آموزش از طریق آنها و بدون پرداخت هزینه. ابزارهای ارزان و کم پیچیده مانند برنامه های موبایل، نسخه های وب یا نرم افزارهای پرکننده مانند اکسل برای همه حرفه ها در دسترس هستند.

وی از آمادگی بی حد و حصر این سازمان از جمله ارائه نرم افزار و سخت افزار به اصناف به ویژه طلافروشی های سراسر کشور خبر داد و ابراز امیدواری کرد با برگزاری جلسات متعدد و ایجاد تفاهم از طریق گفت و گو با اصناف و اتاق ها و تبیین مزایای آن در راه اجرای این قانون گامی کلی برای شفافیت اقتصادی کشور است.

باید بگویم؛ با راه اندازی دستگاه های فوق از شرکت های خدمات مالیاتی مورد اعتماد، امکان صدور صورتحساب الکترونیکی نوع اول و دوم جهت تسهیل ارتباط اصناف مختلف به ویژه صنف طلا و جواهر به سامانه مودیان فراهم می شود.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)