دشمنان همه ابعاد زندگی ملت ایران را هدف قرار داده اند

0
(0)



فرمانده کل سپاه با تاکید بر حضور سامانه های سیار سلامت در مناطق عقب مانده، گفت: از نظر تاکتیکی، تکنیکی، راهبردی و توسعه تجهیزات دفاعی به نوسازی و پیشرفت فکر می کنیم و در آستانه قرار گرفتن هستیم. فناوری های نوین.”

به گزارش ایسنا، به نقل از سپاه نیوز، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز (سه شنبه) در اولین رزمایش مشترک پزشکی رزمی شبکه فرماندهی و کنترل سیار که در ستاد فرماندهی کل سپاه برگزار شد، گفت: ما هستیم. عازم رویارویی سنگین و سنگین با نظام سلطه شد. ما از ابتدای انقلاب اسلامی مراحل سختی را پشت سر گذاشتیم و از راه های صعب العبور بسیاری گذشتیم و با حوادث وحشتناکی مواجه شدیم که در این راستا جنگ تحمیلی، تهاجم فرهنگی، جنگ نیابتی، ناآرامی های داخلی و جنگ داخلی نمونه هایی از آن است.سیاست استکبار علیه انقلاب اسلامی از این رابطه است.

وی ادامه داد: این موارد نشان می دهد که دشمنان تمام ابعاد زندگی ملت ایران را هدف قرار داده اند. البته به غیر از آنها با بلایای طبیعی مختلفی مانند سیل، زلزله و … نیز مواجه هستیم. بنابراین؛ با توجه به این تقابل تنگاتنگ و جدی با نظام حاکم که در تمام جغرافیای کشور نمود پیدا کرده است، همواره با حوادث تلخی مواجه بوده ایم و ممکن است در آینده نیز چنین حوادثی تکرار شود. به همین دلیل محیط نیروهای مسلح همیشه یک محیط پرخطر است و نمی توان به طور مطلق از آن اجتناب کرد و باید مدیریت شود.

فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: رشد نیروهای مسلح به ویژه سپاه متکی به حضور میدانی در شرایط سخت است. یعنی در دفاع مقدس ارتش به سه قوه زمینی، هوایی و دریایی تقسیم می شد که اگر جنگ نبود، ارتش با تشکیلات کوچک و سبک باقی می ماند و شاید حداکثر توان مقابله با تهدیدات داخلی را داشت. اما جنگ از ما یک ارتش قدرتمند هوایی، دریایی و زمینی ساخت.

وی بیان کرد: سپس به فکر بازدارندگی در برابر قدرت‌های پیشرو جهان افتادیم و با قوی‌ترین سرویس‌های اطلاعاتی جهان برای حفاظت از سازمان و ارزش‌ها در برابر ارتش‌های جهان جنگیدیم تا صور فلکی قدرت نظام را برای نفوذ عمیق و شکل‌دهی به ساختار قدرت در جهان گسترش دهیم. مناطق فراتر از مرزها؛ یعنی باید تنوع و کیفیت قدرت را توسعه می دادیم.

فرمانده کل سپاه گفت: تهدیدها و دشمنان بزرگ به ما انگیزه و اراده قدرتمندی برای مقابله شرافتمندانه با آنها داده است. مجبور شدیم به سمت فضای مجازی و جنگ الکترونیک برویم. این به معنای گسترش موقعیت قدرت ما از این زاویه است.

سرلشکر سلامی خاطرنشان کرد: باید در عرصه حفاظت فردی و هوانوردی کشور به یک نیروی مسلح حرفه ای، قدرتمند و منحصر به فرد تبدیل می شدیم، باید به تدریج وارد جنگ های مختلف قدرت می شدیم و برای هر برخوردی همه شرایط را محقق می کردیم. بیایید آماده شویم، باید قدرت و مفاهیم دکترین جنگ اطلاعاتی این اداره را توسعه می دادیم.

وی افزود: بسیاری از اتفاقات دیگر ما را در حوزه بهداشت، سلامت، امداد و درمان توانمند کرد. جنگ به ما نشان داد که برای حفظ جان فرماندهان و رزمندگان باید از پویا، هوشمند، حرفه ای، مجهز و مدرن استفاده کنیم، اتفاقات دیگر این را به ما نشان داد.

فرمانده کل سپاه تصریح کرد: آموخته ایم که زمان برای نجات مردم حیاتی است، با مفهومی به نام زمان بحرانی، طلایی و بحرانی مواجه هستیم. این بدان معناست که لحظه ها در نجات جان انسان ها تعیین کننده است، همچنین از قرآن آموختیم که نجات جان یک نفر معادل نجات جان همه بشریت است، این ارزشی است که خداوند به مردم می دهد، نه تنها برای مسلمانان، بلکه همه انسان ها بخشیده است

سرلشکر سلامی با بیان اینکه این گونه زیباترین، قوی ترین و منحصربفردترین گونه ای است که خداوند به انسان و زندگی او عطا کرده است، گفت: ما آموخته ایم که وقتی حوادث بزرگی مانند کرونا در سطح کشور رخ می دهد، نیروهای مسلح در این مجموعه دچار مشکل شده اند. نقش تعیین کننده هنگامی که یک پدیده بهداشتی و بهداشتی جهانی رخ می دهد، این زنجیره کمک و درمان باید فعال شده و در قوی ترین حالت خود مؤثر واقع شود.

وی ادامه داد: متوجه شدیم که باید در مناطق فقیرنشین با سیستم های سلامت سیار حضور داشته باشیم، البته همه نقاط کشور برای ما ارزشمند است و هر چه این مکان ها بیشتر باشد ارزش مردم مرزنشین ما نیز بیشتر است. بسیار بزرگ هستند و ما باید سلامت خود را فدای سلامتی آنها کنیم و آنها را نجات دهیم.

فرمانده کل سپاه تصریح کرد: نظام امدادی، درمانی، بهداشتی و درمانی امروزی نمی تواند به شکل سنتی و گذشته خود باقی بماند، ما با دنیای بزرگی مواجه هستیم که نیازهای بزرگ و مبرم دارد، دانش و فناوری در حوزه پیشرفت کرده است. ما باید خود را با این تحولات تطبیق دهیم و با این شتاب های اساسی در فناوری های جدید و دانش در همه علوم پیش برویم.

سرلشکر سلامی گفت: از آنجایی که به نوسازی و پیشرفت و دستیابی به لبه فناوری های نوین در تاکتیک، تکنیک، استراتژی و توسعه فناوری دفاعی می اندیشیم، حوزه بهداشت و درمان مهمترین حوزه برای ما است. چون معتقدیم نظام انسان محوری هستیم و فلسفه وجودی انقلاب ما سعادت و سلامت مردم است، البته این سلامت هم روحی و هم جسمی است، بنابراین به مناطق محروم خود بیشتر توجه می کنیم، زیرا نظام ما نظام محرومان است

وی با تاکید بر اینکه سلامتی یکی از مهم ترین عناصر اساسی قدرت ماست، گفت: انسان رکن اساسی نیروی ماست، سلاح و تجهیزات مهم است، اما آنچه به آنها نیرو و هویت می بخشد، مرد است، بنابراین; این فرد باید از سلامت جسمانی، سلامت روحی و آمادگی جسمانی برخوردار باشد تا بتواند تمامی ماموریت های خود را با موفقیت انجام دهد.

سرلشکر سلامی ادامه داد: در بحث سیستم های بهداشت و درمان ثابت و سیار به ویژه سلامت رزمی که در آن تحرک، قدرت حرکت و انتقال داده ها و پزشکی از راه دور، مفاهیم جدیدی است که امروزه به لطف پیشرفت علم در این حوزه. علم مربوط به حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات امروزه به هر نحوی تمام فاصله ها را از بین برده است و این قرن را قرن مرگ فاصله می نامند، به این معنی که فاصله های جغرافیایی هر روز کمتر به چشم می آید.

وی بیان کرد: وقتی می‌توان در نقطه‌ای دور در شرق جهان در غرب جهان عملیات انجام داد، نشان از اوج پیشرفت علمی و فناوری است و ما باید این قدرت را وارد نبرد خود کنیم. سیستم های بهداشتی و عملی آن.ساختارسازی و تهیه نرم افزار و سخت افزار لازم.

فرمانده کل سپاه گفت: ارتباط و فرماندهی و کنترل امری حیاتی در پزشکی رزمی است، لحظه ها برای زندگی انسان تعیین کننده است، ارتباطات باید برای انتقال داده باشد. هر سیستمی در یک نقطه در قالب یک سیستم مجزا باقی می ماند و از ظرفیت و اشتراک استعداد محروم است.

سرلشکر سلامی خاطرنشان کرد: این رزمایش که برای اولین بار به این صورت انجام می شود، یک رزمایش مقدماتی و مقدماتی برای شناسایی نقاط مورد نیاز است که از اساس این رزمایش ها باید چالش ها، ضعف ها و ایرادات خود را به دست آوریم. ، آیا این نقص. چه آموزشی، چه نرم افزاری و چه سخت افزاری، اما مهم این است که خودمان را به اندازه شناخت دشمن یا بیشتر بشناسیم.

وی بیان کرد: باید گام های اولیه را برداریم و هر راه طولانی را با برداشتن گام اول طی می کنیم، بدون قدم اول راه برداشته نمی شود، گاهی قدم اول ارزش تمام قدم های بعدی را دارد.

فرمانده کل سپاه تصریح کرد: امروز این رزمایش آغاز شد و شروع بسیار خوب و دلچسبی است و پایانی ندارد زیرا باید ادامه یابد.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)