جایزه بزرگ جشنواره روسی برای مستند «تنها»

0
(0)

به گزارش ایسنا، جشنواره بین‌المللی فیلم مستند سیبریاداک روسیه به کار خود پایان داد و مستند ایرانی تاناها ساخته جعفر نجفی برنده جایزه بزرگ بهترین فیلم این رویداد سینمایی شد.

تاناها ساخته جعفر نجفی پس از نمایش جهانی خود در هفتاد و نهمین جشنواره فیلم ونیز، در جشنواره‌های مونیخ آلمان، المپیا یونان، شوالیه‌های سیاه در سوئیس و گوانگژو چین و غیره به نمایش درآمده است.

جعفر نجفی تاکنون بیش از ده جایزه مهم بین‌المللی را با فیلم‌های «اشو» و «چهره‌پینگ» به دست آورده است. آمستردام «IDFA»، جشنواره فیلم آلمان «لایپزیگ»، جشنواره فیلم ژاپن «یاماگاتا»، جشنواره فیلم سوئیس «فرایبورگ» و سینمای ایران «گکیرات».

در مستند سینمایی «تنها» جعفر نجفی به همراه کارگردانی تهیه کننده و فیلمبردار به تنهایی این کار را بر عهده گرفت و فریدون نجفی مشاور پروژه این فیلم است، تدوین این مستند بر عهده سجاد ایمانی و طراح آن است. و صداگذاری مستند توسط محمدحسین ابراهیمی انجام شده است

دیگر بازیگران مستند «سام» عبارتند از:
صدابردار: روحلا یوسفی، تصحیح رنگ نور: محسن نجفی مهری، مدیر پروژه و دستیار و برنامه ریز: عصاره هداوند، مشاور تولید: جواد یوسفی، مدیر تولید: روحلا یوسفی، دستیار تولید: عباس نجفی، عکاس: عباس نجفی، شهلا خوادا ترجمه زیرنویس: بهمن نورایی، تیتراژ: پژمان ابوالقاسمی، پوستر: امین آبخیز

انتهای پیام



منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)