خوزستان می تواند مرکز پوشاک شود/ بحث مواد اولیه دامی با جدیت در حال رصد است

0
(0)



علی اکبر حسینی مهراب در جلسه شورای اشتغال استان که امروز 28 آذرماه با محوریت اتحادیه تعاونی های سراسر استان برگزار شد، با اشاره به راهکارهای بخش تعاون در این جلسه اظهار داشت: امیدواریم همانطور که در قانون اساسی و به دنبال آن اقتصاد در بخش خصوصی، تعاونی و دولت. ما می توانیم از بخش تعاونی و همچنین سایر بخش های خصوصی و دولتی استفاده کنیم.

استاندار خوزستان با بیان اینکه فعالان با تشکیل تعاونی ها از رانت و انحصار جلوگیری می کنند، گفت: برخی تعاونی ها با تعداد اعضای زیاد، اکثر مشکلات استان را بر عهده می گیرند و حل می کنند.

وی افزود: پرورش دهندگان میگوی استان گزارش های خوبی از اقدامات خود ارائه کرده اند و می توانند با کمک بانک ها و سایر مدیران مشکلات خود را برطرف کنند. همچنین خوزستان را می توان یکی از قطب های پوشاک دانست. چون خوزستان سومین و بعضاً دومین مرکز پوشاک کشور بعد از تهران و خراسان است، بنابراین با این ظرفیت و به دلیل دسترسی به بازار منطقه و سایر کشورهای آسیایی و آفریقایی می‌توانیم کارهای بسیار خوبی در این زمینه داشته باشیم. بخش

حسینی مهراب از تولیدکنندگان پوشاک استان خواست دور هم جمع شوند و برندهای معروفی را در استان ایجاد کنند و افزود: امروز دنیا لباس را به برند می شناسد و ما باید با جدیت وارد این عرصه شویم.

استاندار خوزستان با اشاره به اتحادیه مرزنشینان و مسائل مربوط به آن گفت: استان خوزستان سال هاست ظرفیت های بسیار خوبی را از دست داده است و همچنان از مزیت هایی که اتحادیه مرزنشینان می تواند در صادرات و واردات داشته باشد محروم هستیم. استان.

وی به تعاونی های دامپروری استان توجه کرد و تصریح کرد: تعاونی های دامداری یکی از پایه های اصلی عرضه گوشت و فرآورده های گوشتی هستند و باید به آن توجه شود. همچنین با کمک وزارت جهاد کشاورزی همه مسائل مواد اولیه را با جدیت پیگیری خواهیم کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از استان خوزستان، حسینی محراب گفت: وزارت جهاد کشاورزی و سازمان جهاد کشاورزی باید به موضوع ذرت دام به عنوان خوراک دام توجه کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: تعاونی فرهنگیان در این جلسه مشکلات خود را مطرح کردند، اداره کل آموزش و پرورش استان باید امکاناتی را که دارند به صورت عادلانه در اختیار این قشر زحمتکش قرار دهد.

وی گفت: مشکل تعاونی مسکن از تعاونی های مسکن مهر آغاز شد و تعداد زیادی از واحدهای مسکن مهر به دلیل مشکلات و مسائل تعاونی ها باقی ماند. در این جلسه برخی از مسائل مربوط به این بخش مورد بحث و بررسی قرار گرفت و امیدواریم مدیران حاضر در جلسه پیشنهادات قاطع را دریافت و پیگیری کنند و از هیچ کمکی در این زمینه فروگذار نخواهیم کرد زیرا در صورت فعال شدن تعاونی ها مشکلات زیادی به وجود می آید. در زمینه تولید و اشتغال حل می شود و درآمد به طور مساوی تقسیم می شود و از بازتولید ثروت جلوگیری می شود.

در این جلسه حاضرین مشکلات تعاونی ها را نیز مطرح کردند.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)