توسعه ارتباطات سیار در اهواز با نصب 8 سایت و یک دکل پرسرعت

0
(0)



رحیم فلاح زاده در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در ادامه اجرای طرح فاز 9 توسعه شبکه ارتباطی همراه اول به منظور تقویت ارتباطات سیار برای مشترکین جهت بهره مندی از خدمات مطلوب و باکیفیت و افزایش پوشش آنتن دهی. و رفع نقاط کور در مناطق مختلف، سایت ها اولین کابل پرسرعت در کوی دانش، نیلوفر 2، دهبان، جانبازان 2، میدان شیخ بها، بلوار شریعتی جنوبی، پارک میچک و شهرک الهیه اهواز نصب و راه اندازی شد. فناوری نسل 2، 3، 4 و 4.5.

وی افزود: عملیات نصب و راه اندازی این دکل و سایت های جدید پرسرعت همراه اول با پیگیری و تلاش اداره کل مخابرات سیار منطقه خوزستان و پس از طراحی، مکان یابی، تملک سایت و تامین زیرساخت شبکه و تجهیزات فنی در شهر اهواز.

فلاح زاده ادامه داد: با نصب و راه اندازی این سایت های پرسرعت شهری در شبکه گسترده همراه اول، کانال های ترافیکی شبکه همراه اول افزایش یافته است که ضمن رفع نقاط کور در پوشش این سایت ها، باعث تقویت شبکه شده است. و ثبات ارتباطات سیار، و مشترکین در مناطق I اطراف این سایت ها از خدمات با کیفیت و تبادل داده با سرعت بالاتری نسبت به قبل بهره مند شدند.

وی یادآور شد: طرح های توسعه مخابرات از جمله توسعه شبکه تلفن همراه و اجرای نهضت جهادی مخابرات فیبر از جمله اقدامات مخابراتی در منطقه با هدف ارائه خدمات بهینه به شهروندان خوزستانی انجام می شود و این طرح ها همچنان در حال اجراست. .

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)