هلند اولین کسی است که برنده جایزه مرد سال فیفا شد

0
(0)


به نظر می رسد همه چیز آماده است تا ارلینگ هالند به عنوان مرد سال فیفا در لندن انتخاب شود.

به گزارش ایسنا، مراسم بهترین های فیفا روز دوشنبه در لندن برگزار می شود و بهترین بازیکن سال را مشخص می کند. هلند، مسی و امباپه نیز در رای گیری توپ طلا حضور داشتند و در نهایت لیونل مسی موفق به کسب توپ طلا شد. انتظار می رود مسی در رای گیری بهترین بازیکن فوتبال دوم شود و امباپه سوم شود. مهاجم پاری سن ژرمن که مانند هلند هنوز موفق به کسب هیچ یک از دو جایزه بزرگ فردی فوتبال نشده است، سال خوبی را پس از کسب کفش طلای جام جهانی پشت سر گذاشته است.

هلند سال بسیار خوبی را پشت سر گذاشت و با هموطنانش قهرمان لیگ برتر، لیگ قهرمانان و جام حذفی شد. شاهکاری که تنها یک باشگاه انگلیسی دیگر، منچستریونایتد، در سال 1999 به آن دست یافته بود. این بازیکن 23 ساله سال قبل در فرم خوبی قرار داشت.

ارلینگ هالند از منچسترسیتی پیش از لیونل مسی و کیلیان امباپه به عنوان بهترین بازیکن مرد سال 2023 فیفا انتخاب خواهد شد. این سه نفر به عنوان سه نامزد نهایی جایزه بهترین بازیکن سال انتخاب شده اند و برنده در مراسم بهترین بازیکن سال فیفا در لندن انتخاب و معرفی خواهد شد.

چه کسی بهترین بازیکن مردان فیفا را انتخاب می کند؟

12 نامزد اول برای جایزه بهترین بازیکن سال در ماه سپتامبر معرفی شدند. هیئت کارشناسان فیفا مسئول انتخاب نامزدها هستند. برای انتخاب بهترین بازیکن از هر دسته، کاپیتان های تیم ملی، مربیان تیم ملی، اصحاب رسانه و هواداران ثبت نام شده در سایت فیفا رای خود را اعلام می کنند.

مراسم بهترین بازیکنان سال فیفا چه زمانی برگزار می شود؟

مراسم اهدای جوایز فیفا 2023 روز دوشنبه 25 دسامبر در لندن برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)