افزایش ۴۵ درصدی حضور دانش‌آموزان دهک یک تا ۴ در مدارس سمپاد

0
(0)

سپهر خلجی شامگاه پنجشنبه 11 آذرماه در نشست با فعالان رسانه ای و مجازی استان همدان افزود: تحصیل در مدارس سمپاد برای خانواده ها گران تمام شد که برخی خانواده ها توان پرداخت آن را نداشتند.

وی ادامه داد: آموزش در این مدارس می تواند سرنوشت زندگی این دانش آموزان را تغییر دهد و آنها را از یک زندگی معمولی به یک زندگی خوب سوق دهد.

خلجی همچنین بر اهمیت اطلاع رسانی و روابط عمومی در ادارات تاکید کرد و اظهار داشت: اگر مدیری به هر دلیلی نتواند کار خود را در این حوزه انجام دهد باید فردی را که دارای صلاحیت و آشنایی با رسانه های این حوزه باشد، منصوب کند تا اصلاح و به موقع انجام شود. اطلاعات قابل ارائه است

وی تصریح کرد: فردی که در روابط عمومی کار می کند باید بتواند رویدادها را بنویسد و اجرا کند، در جاهایی نیاز به ایجاد کمپین و مشارکت همه آحاد مردم است که این را می توان در تلاش همه برای ثبت جهان سلطه مشاهده کرد.

خلجی خاطرنشان کرد: اینکه می گویند فقط رسانه های رسمی می توانند جریان سازی کنند درست نیست، امروز عده ای بدون داشتن نشریه و رسانه جریان سازی می کنند.

وی ادامه داد: در شرایطی هستیم که وارد دوران ارتباطات جمعی شخصی شده ایم به گونه ای که خود مردم می توانند در جامعه جریان سازی کنند.

رئیس هیات اطلاع رسانی دولت تاکید کرد: روابط عمومی ها نیازمند نگاه تحول آفرین هستند تا بتوانند رویدادها را ایجاد کنند، بر اساس مقررات دولت، مدیر دولت مسئولیت اطلاع رسانی را بر عهده دارد.

وی بیان کرد: مقام معظم رهبری در دوره ریاست همه روسای جمهور تاکید کردند که خدمات ارائه شده باید به صورت دقیق و شفاف به مردم اطلاع رسانی شود که با تعیین جایگاه این افراد ما نیز باید به وظیفه خود عمل کنیم.

خلجی همچنین به اجرای فاز جدید طرح الکترونیک کالابرگ اشاره کرد و گفت: تمرکز ویژه این طرح بر تغذیه کودکان شش ماهه تا شش ساله است.

انتهای پیام



منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)