دوره آموزشی وزارت کشور برای شناسایی مقامات نخبه از 11 استان

0
(0)

مرتضی حسنی شامگاه پنجشنبه 11 آذرماه در حاشیه دومین دوره دوره آموزشی مدیریت دانش وزارت کشور در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با بیان اینکه از ابتدای سال 1401 مدیریت دانش تفویض شده است، گفت: از وزیر کشور تا عبدالرحیم پدرام رئیس مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور. ، تصریح کرد: در این مدت پروژه مدیریت دانش وزارت کشور در حال پیگیری است و در حال حاضر در حال تکمیل مرحله فرهنگ سازی و آموزش هستیم.

وی با بیان اینکه این آموزش برای اولین بار در کشور و در این سطح برگزار می شود افزود: هدف تربیت افرادی به عنوان مدیران دانش در دستگاه های وزارت کشور و کسب توانایی آموزش مدیریت دانش و مدیریت دانش است. راهکارهای موثر طراحی و پیاده سازی مدیریت دانش در سطح وزارت کشور.

مدیر ارشد دانش و دبیر سازمان سیا وزارت امور داخله خاطرنشان کرد: فراخوان استعدادیابی در این زمینه با 1300 نفر رزومه قابل قبول ارسال شده است که از بین آنها 120 نفر در چند مرحله انتخاب شدند که این افراد در حال گذراندن دوره آموزشی هستند. دوره ای که حدود 6 ماه طول خواهد کشید.

حسنی این پروژه را طراحی و ایجاد سامانه جامع مدیریت دانش در وزارت کشور و زیرمجموعه های آن تعریف کرد و افزود: با وجود محدودیت های سازمانی و مشکلات مالی تاکنون به نتایج خوبی دست یافته ایم.

این مسئول تصریح کرد: وزارت کشور یک سازمان سراسری است و برای داشتن تیم اجرایی توانمند در سراسر کشور، بستر آموزش مدیریت دانش را ایجاد کرده ایم تا بتوانیم 120 نفر را در سراسر کشور آموزش دهیم.

وی با بیان اینکه افرادی که در این دوره آموزشی شرکت کردند از بین مسئولان وزارت کشور و سازمان های زیرمجموعه مانند مدیریت بحران، شهرداری ها و حتی دهیاری ها انتخاب شدند، خاطرنشان کرد: هدف ما انتخاب جوانان کم سابقه کار، توانمند و با انگیزه بود. تا بتوانیم از ظرفیت مشاوره، آموزش مدیریت دانش و پیاده سازی راهکارهای مدیریت دانش بهره مند شویم.

به گزارش ایسنا، دومین دوره از دوره آموزشی مدیریت دانش وزارت کشور سه شنبه 9 آبان ماه با حضور نخبگان 11 استان کشور به میزبانی گلستان به مدت سه روز برگزار شد.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)