مشتری به دنبال نخود سیاه دیجی کالا است

0
(0)



به گزارش ایسنا، این فرآیند به گونه ای طراحی شده است که مشتری باید صفحه به صفحه بسیاری از صفحات، اقلام و اقلام عرضه شده برای فروش را بازدید و مرور کند، اما برای دریافت تخفیف 99 درصدی به کد درخواستی نیز می رسد، اما به این صورت است. اگر آن را در انبار کاه پیدا کنید، یک سوزن وجود دارد که اصلا وجود ندارد!

شکی نیست که شرکت ها از ابزارها، برنامه ها و رویکردهای مختلفی با هدف تبلیغات، بازاریابی و جذب مشتری استفاده می کنند، اما آنچه اساساً به اخلاق و قانون وابسته است، این گزاره است که در نهایت اصل باید بر صداقت و دستیابی به نتایج واقعی و واقعی باشد. .
“در ساعات مشخصی کد مناسب را از گالری تصاویر محصولات انتخاب شده پیدا کنید و آن را در قسمت ثبت کد همین صفحه وارد کنید، 99% تخفیف بگیرید و گنج یاب شوید!” (راهنماها و قوانین)” این یکی از توضیحات اصلی برای تخفیف 99 درصدی دیجی کالا اما نکته تکراری در بسیاری از تبلیغات این است که دیجی کالا می گوید: “شرکت کنندگان باید قبل از شرکت در مسابقه با دیجی کالا احراز هویت، کد ملی خود را ثبت کرده و حداقل یک خرید از دیجی کالا انجام داده باشند.”
متأسفانه امروزه کلیدواژه ناشناخته «جمعه سیاه» یا «جمعه سیاه» که نشات گرفته از فرهنگ مصرف کننده آمریکایی است، به سرعت وارد کشور ما شده است. معضلی که به بخش جدی فروشگاه هایی مانند دیجی کالا تبدیل شده و از منظر آسیب شناسی اجتماعی می تواند مشکلاتی مانند ضد فرهنگ مصرف گرایی، تجمل گرایی، خریدهای غیر ضروری و … را در بر گیرد.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)