از اکران آنلاین "شهرک" تا اجرای یک موزیکال عاشقانه

0
(0)

نمایش موزیکال-عاشقانه «شلو بمول» به طراحی و کارگردانی مهدیه نساج به مدت محدود در بوتیک تئاتر ایران روی صحنه می رود.

به گزارش ایسنا، نمایش موزیکال عاشقانه «شلو بمل» به نویسندگی سینا شیخی، تهیه کنندگی علیرضا جلالی و طراحی و کارگردانی مهدیه نساج برای مدتی محدود با تغییر سالن اجرا به روی صحنه می رود.

«شلو بمول» عاشقانه ای موزیکال است که پنجشنبه و جمعه 30 و 22 آذرماه ساعت 19:45 به مدت یک ساعت در بوتیک تئاتر ایران (سالن شماره 4 پردیس تئاتر شهرزاد) میزبان مخاطبان است.

این نمایش پیش از این از نیمه آذرماه تا اوایل آذرماه در سالن 2 پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه رفته بود.

مهدیه نساج و سینا شیخی بازیگران این نمایش موسیقی هستند.
کیومارت مرادی نویسنده و کارگردان تئاتر نیز مشاور کارگردان این نمایش است.

سینا شیخی (نویسنده و شاعر)، مهدیه نسایی، محمدرضا تفنگچی (سرمایه گذاران)، پریناز کنگاوری (مدیر پروژه)، افشین الماسی (مدیر تولید)، آزاده بخشی (دستیار کارگردان و طراح)، تینا بخشی (طراح لباس و گریم) طراح صحنه و لباس. ) مهدیه نساج (طراح صحنه)، سینا شیخی، فرشاد عرفانی (موسیقی)، مهیار مرادمند، امیر سهیلی (عکاس)، امیر قلیچی (مشاور عمومی)، نگار امیری (روابط عمومی)، تنه دمساز (روابط بین الملل)، مهیار مرادمند، صدرا شیخی (بازاریابی)، استودیو طراحی سینا شیخی (گرافیک و تبلیغات)، صدرا شیخی (معاون تهیه کننده)، رضا علیزاده (دکور)، فردین راکب و محمد ایمن راعی (مدیران صحنه)، گلسا خدایی، مهدی بلالی (گریمور) ، عالیه منصوری (خیاطی لباس)، بهاره رحیمی (دستیار لباس)، امیر نوایی دیگر بازیگران این نمایش هستند.

اکران آنلاین فیلم شهرک

فیلم سینمایی شهرک به تهیه کنندگی علی سرتیپی و نویسنده و کارگردان علی حضرتی، سه شنبه 5 دی ماه 1402 ساعت 20 در بخش سینمای آنلاین پلت فرم فیلم نت اکران می شود.
اکران اینترنتی «شهرک» با بلیت 60 هزار تومان هزینه دارد و مردم برای تماشای فیلم نیازی به اشتراک پلتفرم ندارند و با تهیه بلیت می توانند در قسمت «سینما آنلاین» به تماشای فیلم بپردازند. .
سعید سهیلی، کاظم سیاحی، مهتاب طرفتی، همایون ارشادی، رویا جاودنیا، شاهرخ فورتونیان، مرتضی ضرابی، ساکی حاجی پور در فیلم شهرک به ایفای نقش پرداخته اند.

شریک فضایی متفاوت، عاشقانه، مرموز و مرموز را در نظر می گیرد و داستان نوید فلاحتی، جوانی علاقه مند به بازیگری را روایت می کند که در ممیزی یک فیلم بزرگ پذیرفته می شود و به این پروژه ملحق می شود و به موفقیت طولانی خود دست می یابد. رویای زمانی بازیگر شدن، او باید شرایط خاص و تمرینات روانی بازیگران در یک شهر منزوی را بپذیرد.

فیلم های عروسی مردم، مصلحت، بی مادر، آهنگ برای دو نفر، درب و وضعیت اضطراری هم اکنون در این پلتفرم به صورت آنلاین نمایش داده می شوند.

انتهای پیام



منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)