سرخابی ها و زنده ها، الهلال و اصفهان، احمد نور و تیم ملی!

0
(0)


ورزش امروز ایران و جهان مربوط به رویدادهای مختلفی بود که در این گزارش انتخاب شدند.

به گزارش ایسنا، 11 ورزشکار ایرانی از اوایل سال 2023 تا اواسط دی ماه سال جاری به دلیل تخلفات دوپینگی برای دوره های زمانی مشخص از هرگونه فعالیت ورزشی محروم شده اند.

آمار نمونه برداری دوپینگ از ابتدای سال 2023 تا اواسط دی ماه سال جاری از رشته های مختلف ورزشی نشان می دهد که با نمونه گیری های ستاد ملی مبارزه با دوپینگ (ایران نادو)، 11 ورزشکار از رشته های مختلف از جمله کشتی، وزنه برداری، جودو، بسکتبال، دوچرخه سواری و دو و میدانی به دلیل دوپینگ محروم هستند.

گفتند باید دربی در زندان باشد/ اسپانسر استقلال در عراق تقلب کرده است

حتی اگر سن شما زیاد نباشد، مردی با عینک آفتابی روی نیمکت استقلال را به خاطر دارید که سمت سرپرستی را بر عهده داشت و همه او را «دایی نسی» خطاب می کردند. او این روزها در استقلال جایگاهی ندارد اما به عنوان بخشی از تاریخ آبی پوشان حرف های زیادی برای گفتن دارد.

ماجرای «دایی نصی» یکی از آن داستان های جذاب فوتبال ایران است. داستان شاهینی که به یکی از مهم ترین افراد تاریخ تاجیکستان تبدیل شد.

داستان شاهین روی تاج – قسمت دوم

ماجرای «دایی نصی» یکی از آن داستان های جذاب فوتبال ایران است. داستان شاهینی که به یکی از مهم ترین افراد تاریخ تاجیکستان تبدیل شد. نصرالله عبداللهی سال ها با آن عینک دودی که همیشه می زد روی نیمکت استقلال نشست.

داستان شاهین تاج – قسمت اول

ماجرای «دایی نصی» یکی از آن داستان های جذاب فوتبال ایران است. داستان شاهینی که به یکی از مهم ترین افراد تاریخ تاجیکستان تبدیل شد. نصرالله عبداللهی سال ها با آن عینک دودی که همیشه می زد روی نیمکت استقلال نشست.

دیدار محرمانه سران اینتر با نماینده طارمی

به گزارش یک رسانه ایتالیایی، مدیران اینتر برای جذب این بازیکن با نماینده مهدی طارمی جلسه ای داشتند.

به گزارش ایسنا، باشگاه اینتر در نقل و انتقالات تابستانی قصد داشت مهدی طارمی، ستاره ایرانی پورتو را به خدمت بگیرد، اما این انتقال در نهایت به نتیجه نرسید.

حالا با توجه به اینکه مهدی طارمی به دنبال تمدید قراردادش با پورتو نیست، باشگاه اینتر به دنبال آن است که این بازیکن را پس از پایان قراردادش در پایان فصل 2023-2024، به صورت رایگان به خدمت بگیرد.

اعلام سه رای انضباطی/ هاشمی نسب رد صلاحیت شد

کمیسیون انضباطی در مورد سه مورد رای داد.

دیدار سپاهان و آلومینیوم اراک روز 12 دی ماه برگزار شد و باشگاه سپاهان به تخلف تیمی مجرم شناخته شد و این باشگاه به پرداخت 200 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. همچنین هوگو میگل پریرا، سرمربی سپاهان به دلیل تخلف در مقابل چشم داور (داور) به پرداخت 500 میلیون ریال جریمه نقدی و 6 ماه محرومیت محکوم شد.

رسمی/ میزبانی سپاهان توسط الهلال به عنوان جهان

با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، سپاهان در نقش جهان میزبان الهلال خواهد بود.

طبق اعلام رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا، سپاهان ایران روز 26 بهمن (26 بهمن) در ورزشگاه نقش جهان اصفهان میزبان الهلال عربستان خواهد بود. این جلسه از ساعت 7:30 بعد از ظهر برگزار می شود.

جای کدام بازیکن در لیست تیم ملی فوتبال خالی است؟

ایسنا در یک نظرسنجی نظر مخاطبان خود را در مورد لیست تیم ملی فوتبال ایران برای جام ملت های آسیا جویا شد.

پس از اعلام لیست بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران برای اعزام به جام ملت های آسیا 2024، خبرگزاری دانشجویان ایران در نظرسنجی از مخاطبان خود خواست نظر خود را درباره بازیکنان منتخب امیر گالنووی اعلام کنند.

رحمان عموزاد به المپیک پاریس رسید/ ابوذری به فینال مسابقات زاگرب رسید

در دیدار حساس وزن 65 کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد در مسابقات کرواسی، رحمان عموزاد دارنده مدال طلای جهان با قاطعیت ابراهیم زاده را به دست آورد تا گزینه اصلی حضور در المپیک پاریس شود.

در ادامه اولین روز کشتی آزاد مسابقات رده بندی در زاگرب کرواسی در وزن 65 کیلوگرم با حضور 21 کشتی گیر، رحمان عموزاد در دور نخست عبدالله توپراک از ترکیه را با نتیجه 12 بر 4 شکست داد. وی در دور بعد 36 ثانیه مانده به پایان مقابل شائو هوایوان از چین با نتیجه عالی 10 بر صفر به برتری رسید و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. عموزاد در این مرحله 10 بر صفر استریباس از آرژانتین را شکست داد و راهی نیمه نهایی شد.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)